Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησής σας στον λογαριασμό σας. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε ή εγγραφείτε με το email που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την κράτηση και μεταβείτε στον σελιδοδείκτη «Οι κρατήσεις μου».
Μετάβαση στον λογαριασμόΧάρη στους αυστηρούς κανόνες ασφαλείας και τη χρήση των φίλτρων HEPA μέσα στο αεροπλάνο, οι πτήσεις θεωρούνται ως ένας από τους ασφελέστερους τρόπους ταξιδίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το Ινστιτούτο Ιατρικής Ιολογίας του Πανεπιστημίου Goethe της Φρανκφούρτης διεξήγαγε έρευνα που επιβεβαίωσε ότι η αποτελεσματικότητα των φίλτρων και οι κανόνες ασφαλείας έχουν ενισχυθεί αυτή τη χρονική περίοδο.
Προκειμένου να επιτευχθεί η διασφάλιση της ασφάλειας όλων των επιβατών, του πληρώματος καμπίνας, και του προσωπικού του αεροδρομίου, οι Αεροπορικές Αρχές πολλών κρατών ετοίμασαν επιπρόσθετους νέους κανόνες για ταξίδι με το αεροπλάνο. Το να αισθάνεστε ασφάλεια και άνεση στο αεροπλάνο εξαρτάται και από εσάς, γι’ αυτό μάθετε περισσότερα για τους κανόνες και απολαύστε το ταξίδι σας.
Διαβάστε τη λίστα με τους νέους κανόνες για τα αεροπορικά ταξίδια - εδώ.
Αν η αεροπορική εταιρεία έχει ακυρώσει την πτήση σας, θα σας ειδοποιήσουμε και θα σας ενημερώνουμε σχετικά με την κατάσταση της υπόθεσής σας. Προσοχή! Σε περίπτωση που αγοράσατε εισιτήρια από συγκεκριμένες εταιρείες, οι οποίες απαιτούν να έρθετε απευθείας σε επαφή με αυτές για την κράτηση του εισιτηρίου σας (π.χ. Ryanair), ελέγξτε τα μηνύματα που έχουν αποσταλεί από την αεροπορική εταιρεία στο φάκελο των εισερχομένων σας και σε περίπτωση που η πτήση σας ακυρώθηκε, ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται;
Αν η κράτηση των εισιτηρίων σας αποτελείται από διαφορετικά εισιτήρια, θα λάβετε πληροφόρηση σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές αποζημίωσης σε ένα ή σε ξεχωριστά μηνύματα.
Υπενθύμιση! Η αποζημίωση για ένα μη χρησιμοποιημένο εισιτήριο περιλαμβάνει το κόστος του εισιτηρίου και τις χρεώσεις αεροδρομίου. Άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες της eSky που αγοράστηκαν με το εισιτήριο ενδέχεται να μην είναι επιστρέψιμα.
Στην τρέχουσα κατάσταση, ο χρόνος αναμονής για πληροφόρηση από τις αεροπορικές εταιρείες έχει παραταθεί και δεν εξαρτάται από εμάς.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις λόγω του COVID-19 - εδώ.
Η πτήση σας έχει ακυρωθεί, αλλά εσείς δεν λάβατε από εμάς καμία πληροφόρηση; Επικοινωνήστε μαζί μας! Φόρμα επικοινωνίας
Η αλλαγή της ημερομηνίας ή η παραίτηση από το ταξίδι λόγω της πανδημίας του COVID-19 είναι δυνατόν να γίνει, ωστόσο, εξαρτάται από το αν η πτήση σας ακυρώθηκε ή επαναπρογραμματίστηκε από την αεροπορική εταιρεία. Ελέγξτε τι μπορείτε να κάνετε στη δική σας περίπτωση.
Η επιλογή της επιστροφής χρημάτων ή το αν μπορείτε να κάνετε αλλαγές στο εισιτήριό σας εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την αεροπορική εταιρεία και τους όρους του αγορασμένου ναύλου. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες θα σας επιτρέψουν να τροποποιήσετε τις ημερομηνίες με επιπλέον χρέωση (σε περίπτωση ακριβότερων ναύλων, αυτές οι αλλαγές μπορεί να είναι χωρίς χρέωση). Προσοχή! Οι αεροπορικές εταιρείες συνήθως δεν επιστρέφουν τη χρηματική διαφορά, αν η τιμή του εισιτηρίου μετά την αλλαγή είναι χαμηλότερη από την αρχική. Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την πτήση σας, οι περισσότερες εταιρείες δεν θα σας αποζημιώσουν, αν η ακύρωση αποτελεί απλώς απόφαση του επιβάτη. Διαβάστε περισσότερα >>
Επομένως, σας ζητούμε ευγενώς να περιμένετε για την τελική απόφαση ακύρωσης ή επαναπρογραμματισμού της πτήσης. Στην τρέχουσα κατάσταση, η πληροφόρηση που αφορά αλλαγές προγραμματισμού ή ακυρώσεις αποστέλλεται από τις αεροπορικές εταιρείες σχεδόν μια εβδομάδα νωρίτερα.
Υπενθύμιση! Εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, ο χρόνος αναμονής για άμεση επικοινωνία έχει παραταθεί σημαντικά, και πρωτίστως, χειριζόμαστε τις επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις. Παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας αν το ταξίδι σας θα έπρεπε να ξεκινήσει όχι αργότερα από τις 2 εβδομάδες.
Βρείτε περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία επιλογών αποζημίωσης για ακυρωμένη πτήση λόγω του COVID-19 - εδώ
Σε περίπτωση που λάβετε από την αεροπορική εταιρεία πληροφόρηση για ακύρωση πτήσης, εμείς θα αρχίσουμε να εργαζόμαστε το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να επιτύχουμε την επιστροφή χρημάτων για το εισιτήριό σας. Υπενθύμιση! Ο χρόνος αναμονής για μια απάντηση από τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχει παραταθεί σημαντικά εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των προς διεκπεραίωση αιτήσεων που σχετίζονται με την πανδημία του COVID-19.
Η διαδικασία αποζημίωσης ενδέχεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες από τη στιγμή που η αεροπορική εταιρεία λαμβάνει την αίτησή σας για αποζημίωση. Κάποιες αεροπορικές εταιρείες έχουν ανακοινώσει ότι η διαδικασία αποζημίωσης έχει παραταθεί σημαντικά.
Ταυτόχρονα, υπάρχουν αεροπορικές εταιρείες που επιτρέπουν τη λήψη αποζημίωσης με διαφορετικές μορφές όπως είναι τα κουπόνια ή πόντοι επιβράβευσης. Αν αποφασίσετε πως προτιμάτε κάποια από τις εναλλακτικές επιλογές, η διαδικασία αποζημίωσης είναι ταχύτερη, αλλά και πάλι ίσως διαρκέσει περισσότερο από ό,τι συνήθως.
Εάν επιλέξετε κάποια από τις διαθέσιμες επιλογές αποζημίωσης, εμείς θα σας ενημερώνουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη σε όλα τα στάδια της διαδικασίας.
Υπενθύμιση! Η διαθεσιμότητα των επιλογών αποζημίωσης εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία που έχει εκδώσει το εισιτήριό σας.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαδικασίες αποζημίωσης λόγω του COVID-19 - εδώ.
Η αποζημίωση για μια ακυρωμένη πτήση συνήθως καλύπτει μόνο το κόστος του αεροπορικού εισιτηρίου. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες παρέχουν επίσης αποζημίωση για πρόσθετες υπηρεσίες που αγοράστηκαν απευθείας από την αεροπορική εταιρεία.
Ο τύπος της αποζημίωσης (επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό ή στην κάρτα, κουπόνι ή πόντοι επιβράβευσης για να τα χρησιμοποιήσετε κατά την αγορά άλλου εισιτηρίου) εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την απόφαση της αεροπορικής εταιρείας. Εξαιτίας της κρίσης COVID-19, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες ορίζουν ότι η επιλογή της παραδοσιακής επιστροφής χρημάτων στο λογαριασμό ενδέχεται να απαιτεί μεγάλο χρόνο αναμονής. Συνεπώς, οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν συνήθως πολύ πιο σύντομα επιστροφή χρημάτων με τη μορφή κουπονιών ή πόντων.
Υπενθύμιση! Η αποζημίωση καλύπτει μόνο τις ακυρωμένες πτήσεις από την κράτησή σας. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν αποζημιώνουν για πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους αποζημίωσης - εδώ.
Σε περίπτωση που λάβουμε πληροφορίες από τον ταξιδιωτικό πράκτορα σχετικά με την ακύρωση της πτήσης, θα αρχίσουμε να εργαζόμαστε το συντομότερο δυνατό για να λάβουμε επιστροφή χρημάτων για το εισιτήριο εκ μέρους σας.
Υπενθύμιση! Ο χρόνος αναμονής για απάντηση από τους περισσότερους ταξιδιωτικούς πράκτορες έχει παραταθεί σημαντικά λόγω του μεγάλου αριθμού αιτήσεων που διεκπεραιώνουν και σχετίζονται με την πανδημία COVID-19.
Αφού λάβουμε την πληρωμή από τον ταξιδιωτικό πράκτορα (το διοργανωτή του ταξιδιού σας), τα χρήματα θα επιστραφούν χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά. Αφού πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χρημάτων, θα σας ειδοποιήσουμε αμέσως μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος.
Το eSky Wallet είναι ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι που σας επιτρέπει να λάβετε επιστροφή χρημάτων για μια αχρησιμοποίητη κράτηση ταχύτερα. Υπάρχουν επίσης άλλα πρόσθετα πλεονεκτήματα. Προς το παρόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το eSky Wallet μόνο αφού λάβετε μήνυμα από εμάς με την επιλογή να επιλέξετε αυτήν τη μορφή αποζημίωσης.
Μάθετε περισσότερα για το eSky Wallet - εδώ.
Προσφάτως, πολλές χώρες άλλαξαν τους ταξιδιωτικούς κανονισμούς και τους κανονισμούς διέλευσης συνόρων. Αυτοί οι κανονισμοί σχετίζονται με τα έγγραφα που ίσως χρειάζεται να έχετε στο αεροδρόμιο, τους γενικούς κανονισμούς που ίσως χρειάζεται να ακολουθήσετε μετά την άφιξή σας, και / ή την προσωρινή αδυναμία να ταξιδέψετε σε ορισμένες χώρες. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τρέχουσες ή τις επερχόμενες πληροφορίες και το πώς να σχεδιάσετε τα ταξίδια σας με ηρεμία και ασφάλεια, ελέγξτε τον ιστότοπο με όλους τους κανονισμούς και τα έγγραφα που απαιτούνται από διαφορετικές χώρες - εδώ.
Υπενθύμιση! Πριν ξεκινήσετε για ένα ταξίδι, διαβάστε τις επίσημες ανακοινώσεις από τις αρχές της χώρας που πρόκειται να επισκεφθείτε.
Η απαίτηση να εξεταστείτε για τον COVID-19 πριν ταξιδέψετε και η επίδειξη του αρνητικού αποτελέσματος μετά την άφιξη ισχύει για ορισμένες χώρες. Για να δείτε αν χρειάζεστε την εξέταση και το αποτέλεσμά της, παρακαλούμε ελέγξτε τους ταξιδιωτικούς κανονισμούς και τους κανονισμούς διέλευσης συνόρων - εδώ.
Προς το παρόν, μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Εάν χρειάζεται να:
ελέγξτε το τμήμα των λεπτομερειών κράτησης στον λογαριασμό που έχετε στην eSky.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, καλώντας τον αριθμό που αναγράφεται στο εισιτήριό σας. Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι ανοικτό από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00 μέχρι τις 17:00 (EET).
Υπενθύμιση! Αν το ταξίδι σας πρόκειται να ξεκινήσει αργότερα από 2 εβδομάδες, σας παρακαλούμε να περιμένετε πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.
Το ποσό της αποζημίωσης που χορηγείται βρίσκεται στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας και περιλαμβάνει υπηρεσίες που καλύπτονται από την πολιτική αποζημιώσεων. Αυτό το ποσό δεν περιλαμβάνει τη χρέωση υπηρεσίας και πρόσθετες υπηρεσίες που αγοράστηκαν στην eSky, και οι οποίες εκτελέστηκαν παρόλο που η πτήση ακυρώθηκε.
Σε κάποιες περιπτώσεις, οι αεροπορικές εταιρείες θα αποζημιώνουν για ακυρωμένες κρατήσεις σε μεμονωμένες δόσεις, π.χ. για συγκεκριμένους επιβάτες, εάν η κράτηση αποτελούνταν από εισιτήρια για μια ομάδα ανθρώπων, ή περιλάμβανε πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρονταν από την αεροπορική εταιρεία, όπως είναι οι επιπλέον αποσκευές, η προκράτηση θέσης κλπ.
Τι περιλαμβάνεται στο ποσό της αποζημίωσης; Μάθετε περισσότερα >>
Λόγω της λήξης της διαδικασίας που σχετίζεται με την έξοδο του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Brexit), από την 1η Ιανουαρίου 2021 εφαρμόζονται νέοι κανονισμοί που αφορούν τη διέλευση των Βρετανικών συνόρων.
Οι πολίτες των κρατών της ΕΕ, της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Ζώνης (της Ισλανδίας, του Λιχτενστάιν και της Νορβηγίας) και της Ελβετίας υπόκεινται στην υποχρέωση θεώρησης. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις δεν απαιτείται βίζα - εξαρτάται από τον σκοπό του ταξιδιού.
Για να μάθετε ποιες διατυπώσεις πρέπει να υλοποιήσετε πριν ταξιδέψετε και ποια έγγραφα πρέπει να έχετε μαζί σας κατά τη διέλευση των συνόρων του Ηνωμένου Βασιλείου, χρησιμοποιήστε μια ειδική φόρμα στους ιστότοπους της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι υπήκοοι του Ηνωμένου Βασιλείου από χώρες της ΕΕ που εγκαταστάθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από την 1η Ιανουαρίου 2021 και διατηρούν καθεστώς διακανονισμού ή προκαθορισμένου δικαιώματος μπορούν να διασχίσουν τα σύνορα του Ηνωμένου Βασιλείου με ταυτότητα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, προκειμένου να εισέλθουν στην επικράτεια του Ηνωμένου Βασιλείου, οι κάτοικοι θα πρέπει να προσκομίσουν διαβατήριο.
Προσοχή! Λόγω της επιδημικής κατάστασης που επικρατεί στον κόσμο, σε καθεμία από τις παραπάνω περιπτώσεις, οι Βρετανικές αρχές απαιτούν πρόσθετα έγγραφα από τα άτομα που καταφθάνουν στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δείτε τα απαιτούμενα έγγραφα - εδώ.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ταξίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο μετά το Brexit - εδώ.
Ο σύνδεσμος για τη φόρμα διαδικτυακού ελέγχου εισιτηρίων βρίσκεται στο εισιτήριό σας, στο τμήμα “Προετοιμασία για τον έλεγχο εισιτηρίων της πτήσης”. Μπορείτε επίσης να τον βρείτε στον λογαριασμό eSky που διαθέτετε.
Επιπλέον, 7 ημέρες πριν από την αναχώρηση, θα λάβετε από εμάς ένα ηλεκτρονικό μήνυμα υπενθύμισης ότι χρειάζεται να εισαγάγετε τα δεδομένα για τον έλεγχο των εισιτηρίων, μαζί με ένα σύνδεσμο για τη φόρμα.
Εάν έχετε το εισιτήριο για την πτήση σας με την Ryanair χωρίς την πρόσθετη υπηρεσία Διαδικτυακού ελέγχου εισιτηρίων, παρακαλούμε μεταβείτε στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας και συνδεθείτε, χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε, κατά την αρχική διαδικασία κράτησης με την eSky. Όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αφορούν την κράτησή σας και τον διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων τώρα θα αποσταλούν σε σας, απευθείας από την αεροπορική εταιρεία.
Ο διαδικτυακός έλεγχος εισιτηρίων σάς επιτρέπει να ετοιμάσετε τις κάρτες επιβίβασης, δίνοντάς σας έτσι πρόσβαση για επιβίβαση στο αεροπλάνο. Όταν πετάτε με δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (όπως η Ryanair, η Wizz Air, η Laudamotion), είναι απαραίτητο να έχετε εκτυπωμένη την κάρτα επιβίβασης. Χωρίς έντυπη κάρτα επιβίβασης, ενδέχεται να μην σας επιτραπεί η επιβίβαση ή να πληρώσετε επιπλέον χρέωση στο αεροδρόμιο. Οι διαδικτυακές διαδικασίες ελέγχου εισιτηρίων μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία.
Εάν αγοράσετε εισιτήριο από τη Ryanair, θα πρέπει να κάνετε διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας μόνοι σας. Για να τον πραγματοποιήσετε, χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε κατά την αρχική διαδικασία κράτησης με την eSky. Όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα σχετικά με την κράτησή σας και τον διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων θα αποσταλούν σε σας απευθείας από την αεροπορική εταιρεία. Ωστόσο, εάν αγοράσετε την υπηρεσία Διαδικτυακού ελέγχου εισιτηρίων κατά τη διαδικασία κράτησης με την eSky, η διαδικασία διαδικτυακού ελέγχου εισιτηρίων θα έχει την ακόλουθη μορφή.
Όταν αγοράζετε εισιτήρια από τις άλλες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες απαιτούν να κάνετε διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων μόνοι σας, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε - η eSky θα τον ολοκληρώσει για λογαριασμό σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα χρειαστούμε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία των άλλων επιβατών με τους οποίους σκοπεύετε να ταξιδέψετε.
Υπενθύμιση! Εάν το ταξίδι σας αποτελείται από διαφορετικές πτήσεις, οι κάρτες επιβίβασης θα σταλούν σε ξεχωριστά ηλεκτρονικά μηνύματα - από 48 έως 8 ώρες πριν από την αναχώρηση κάθε πτήσης.
Εάν έχετε το εισιτήριο για πτήση Ryanair και αγοράσατε την πρόσθετη υπηρεσία Διαδικτυακού ελέγχου εισιτηρίων με την eSky, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Η όλη διαδικασία μοιάζει με αυτήν που περιγράψαμε στο προηγούμενο θέμα - "Διαδικτυακός έλεγχος εισιτηρίων βήμα προς βήμα".
Εάν δεν έχετε αγοράσει την πρόσθετη υπηρεσία Διαδικτυακού ελέγχου εισιτηρίων με την eSky, θα πρέπει να κάνετε έλεγχο εισιτηρίων μόνοι σας. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε στην αρχική διαδικασία κράτησης με την eSky και εισαγάγετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Η αεροπορική εταιρεία θα σας στείλει την κάρτα επιβίβασης, μαζί με τις πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης της. Να θυμάστε ότι η Ryanair επιτρέπει τον διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων από 48 ώρες έως 2 ώρες πριν από την πτήση.
Ορισμένες από τις δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες ίσως να μην δέχονται κάρτες επιβίβασης ως αρχείο PDF που εμφανίζεται στην οθόνη ενός smartphone ή άλλης κινητής συσκευής. Επομένως, για να είστε σίγουροι για την επιβίβασή σας στο αεροπλάνο, σας συνιστούμε να εκτυπώνετε όλες τις κάρτες επιβίβασης που λαμβάνετε.
Ένα έντυπο δελτίο επιβίβασης εγγυάται ότι θα επιβιβαστείτε στο αεροπλάνο.
Οι κάρτες επιβίβασης αποστέλλονται στο email που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την κράτηση μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν την πτήση. Αν το ταξίδι σας αποτελείται από περισσότερες από μία πτήσεις, οι κάρτες επιβίβασης θα αποσταλούν σε ξεχωριστά email – μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν από κάθε πτήση.
Παράδειγμα 1ο
Αν πετάτε:
Θα λάβετε κάρτες επιβίβασης:
Παράδειγμα 2ο
Αν πετάτε:
Θα λάβετε κάρτες επιβίβασης:
Αν η πτήση σας αναχωρεί σε λιγότερο από 8 ώρες και δεν έχετε λάβει το email με τις κάρτες επιβίβασης, ελέγξτε τον φάκελο των Ανεπιθύμητων και βεβαιωθείτε για το email που έχετε χρησιμοποιήσει για να κάνετε την κράτηση. Υπάρχει πιθανότητα οι κάρτες επιβίβασης να έχουν αποσταλεί σε άλλο email σας.
Προσοχή! Όταν πρόκειται για πτήσεις που απαιτούν πρόσθετα στοιχεία στη φόρμα ελέγχου εισιτηρίων, οι κάρτες επιβίβασης θα αποσταλούν μόνο μετά την προσθήκη των απαιτούμενων στοιχείων. Αν η κράτηση περιλαμβάνει και άλλους επιβάτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία που απαιτούνται για όλους τους επιβάτες.
Δεν μπορείτε να βρείτε το ηλεκτρονικό μήνυμα με τις κάρτες επιβίβασης ή τον σύνδεσμο για τη φόρμα ελέγχου εισιτηρίων; Επικοινωνήστε μαζί μας με τη φόρμα Επικοινωνίας.
Σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταχώρηση των στοιχείων των επιβατών στη φόρμα ελέγχου εισιτηρίων ή κατά τη διάρκεια ανεξάρτητου τσεκ-ιν, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως.
Θέλετε να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα σχετικά με τον έλεγχο εισιτηρίων; Επικοινωνήστε μαζί μας
Μπορείτε να αγοράσετε τη δυνατότητα επιπλέον παραδοτέων αποσκευών κατά την κράτηση του εισιτηρίου ή να τις προσθέσετε μετά, αλλά το αργότερο 48 ώρες πριν την πτήση.
Παραδείγματα:
Ryanair (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
Wizz Air (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
Άλλες αεροπορικές εταιρείες – [δείτε εδώ]
* Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.
Θέλετε να προσθέσετε παραδοτέες αποσκευές στην κράτησή σας; Επικοινωνήστε μαζί μας
Οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν διάκριση μεταξύ δύο τύπων αποσκευών - χειραποσκευές (καμπίνα) και παραδοτέες αποσκευές (ελέγχονται στο χώρο αποσκευών του αεροπλάνου)
Οι χειραποσκευές μπορούν να μεταφερθούν στο αεροπλάνο και να τοποθετηθούν στο χώρο αποθήκευσης πάνω από τα καθίσματα δωρεάν ή με επιπλέον χρέωση (ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία). Ωστόσο, πρέπει να θυμάστε ότι για λόγους ασφαλείας, ορισμένα αντικείμενα που μπορούν να χωρέσουν στις χειραποσκευές ελέγχονται αυστηρά από το νόμο. Ο ίδιος νόμος καθορίζει επίσης, για παράδειγμα, πόση ποσότητα υγρού μπορεί να ληφθεί στις χειραποσκευές. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι κάθε αεροπορική εταιρεία καθορίζει αυστηρά τους δικούς της κανονισμούς που ισχύουν για τις διαστάσεις και το βάρος των αποσκευών.
Οι παραδοτέες αποσκευές είναι αποσκευές των οποίων το βάρος και οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερα από τις χειραποσκευές. Στην περίπτωση των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους (όπως η Ryanair, η Wizz Air και η easyJet) υποβάλλεται πάντα ως πρόσθετη χρέωση, ενώ στις συμβατικές αεροπορικές εταιρείες, οι παραδοτέες αποσκευές ενδέχεται να συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου. Οι κανονισμοί επιτρέπουν επίσης τη μεταφορά αντικειμένων σε ελεγμένες αποσκευές, τα οποία ενδέχεται να είναι περιορισμένα στις χειραποσκευές. Οι ελεγμένες αποσκευές συνιστώνται για μεγαλύτερα ταξίδια. Όπως και με τις χειραποσκευές, οι διαστάσεις και το βάρος των αποσκευών καθορίζονται αυστηρά από τις αεροπορικές εταιρείες. Οι ελεγμένες αποσκευές πρέπει πάντα να ελέγχονται στο αεροδρόμιο, στο γκισέ ελέγχου εισιτηρίων της επιλεγμένης αεροπορικής εταιρείας, προτού προχωρήσετε στον έλεγχο ασφαλείας.
Ελέγξτε τι μπορείτε να συσκευάσετε σε χειραποσκευές και παραδοτέες αποσκευές! - [εδώ]
Η προτεραιότητα επιβίβασης είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει στον επιβάτη να έχει προτεραιότητα στην ουρά κατά την επιβίβαση στο αεροπλάνο.
Ορισμένες από τις δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (π.χ. Ryanair και Wizz Air) ως μέρος της υπηρεσίας προτεραιότητας επιβίβασης, εκτός από την ταχύτερη επιβίβαση, προσφέρουν επίσης την επιλογή να λάβουν επιπλέον χειραποσκευές. Ωστόσο, αυτό δεν είναι ο κανόνας, επομένως κάθε φορά που θέλετε να αγοράσετε προτεραιότητα επιβίβασης, ελέγξτε τι ακριβώς περιλαμβάνεται στην υπηρεσία.
Τα όρια των αποσκευών καθορίζονται από κάθε μεμονωμένη αεροπορική εταιρεία. Είναι καλύτερο να ελέγξετε και να είστε σίγουροι ποιοι είναι οι περιορισμοί αποσκευών πριν αγοράσετε το εισιτήριο.
Πληροφορίες σχετικά με τον μέγιστο αριθμό τεμαχίων, το βάρος και τις διαστάσεις των αποσκευών μπορείτε να βρείτε κατά τη διαδικασία κράτησης - στη φόρμα κράτησης και επίσης στο εισιτήριο που λάβατε από εμάς.
Μπορείτε επίσης να βρείτε πληροφορίες για τις αποσκευές για κάθε αεροπορική εταιρεία στους ιστότοπούς μας.
Λεπτομέρειες για τις πτήσεις σας και τις κρατήσεις ξενοδοχείων μπορείτε να βρείτε στον λογαριασμό σας eSky. Μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε τις κρατήσεις σας και να παράσχετε τις λεπτομέρειες που απαιτούνται για διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων μέσω του λογαριασμού σας. Επιπλέον, χάρη στον λογαριασμό σας eSky μπορείτε να αγοράσετε επιπλέον υπηρεσίες όπως:
Ο λογαριασμός σας σάς επιτρέπει να ελέγχετε τις πληροφορίες βίζας και να αγοράσετε βίζα, εάν χρειάζεται. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τους κανονισμούς σχετικά με το ταξίδι στη χώρα που σκοπεύετε να επισκεφθείτε. Υπάρχει επίσης μια εξαιρετική επιλογή για άτομα που αναζητούν φθηνές πτήσεις - στον λογαριασμό σας, μπορείτε να βρείτε τη δυνατότητα διαχείρισης ειδοποιήσεων τιμών με την eSky.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον λογαριασμό σας; Διαβάστε αυτό το άρθρο.
Για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε στον λογαριασμό σας eSky - κάντε κλικ εδώ.
Η επιβεβαίωση κράτησης αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος μετά την ολοκλήρωση της κράτησης και της πληρωμής των εισιτηρίων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε πληροφορίες από εμάς στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε το φάκελο SPAM και βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισαγάγατε κατά τη διαδικασία κράτησης ήταν σωστή. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια ειδική φόρμα επικοινωνίας και να αποστείλετε ξανά την επιβεβαίωση κράτησης στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της κράτησης στον λογαριασμό σας στη Ζώνη Χρήστη της eSky στον σελιδοδείκτη «Η κράτησή μου» ή σε αυτό τον σύνδεσμο (πρέπει να εισαγάγετε τον αριθμό της κράτησης και το email που χρησιμοποιήσατε για να την κάνετε).
Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό στην ενότητα λεπτομερειών κράτησης στον λογαριασμό σας eSky. Βρίσκεται επίσης στο ηλεκτρονικό μήνυμα που εστάλη στη διεύθυνση που δώσατε κατά την κράτηση. Εάν χάσετε τον αριθμό, ή δεν τον έχετε λάβει, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ειδική φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό μας, όπου θα στείλουμε ξανά το ηλεκτρονικό μήνυμα με τα στοιχεία κράτησης.
Εάν είστε βέβαιοι ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δώσατε για την πραγματοποίηση της κράτησης ήταν λανθασμένη, π.χ. υπήρχε ένα τυπογραφικό λάθος, μεταβείτε στον λογαριασμό σας eSky, όπου μπορείτε να αλλάξετε τις λεπτομέρειες μόνοι σας. Εάν δεν έχετε ακόμα το λογαριασμό σας, μπορείτε να τον δημιουργήσετε και να εισαγάγετε όλες τις κρατήσεις σας σε αυτόν.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο στην παρακάτω φόρμα και να μας στείλετε τις πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας - όνομα και επώνυμο, ημερομηνία και το δρομολόγιο της πτήσης. Οι σύμβουλοί μας ενδέχεται να ζητήσουν πρόσθετες λεπτομέρειες για την επιβεβαίωση της αίτησης. Για να εξοικονομήσετε χρόνο, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας eSky για να επεξεργαστείτε και να διορθώσετε μόνοι σας τις λεπτομέρειες.
Θέλετε να αναφέρετε σφάλμα στην παρεχόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου; Χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας.
Μπορείτε να προμηθευτείτε την υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης κατά την κράτηση του εισιτηρίου ή να την προσθέσετε μετά, αλλά το αργότερο 48 ώρες πριν την πτήση.
Προσοχή! Η υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης είναι περιορισμένη και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη.
Παραδείγματα:
Ryanair (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
Wizz Air (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
* Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.
Θέλετε να προσθέσετε τη δυνατότητα προτεραιότητας επιβίβασης στην κράτησή σας; Επικοινωνήστε μαζί μας
Τα συστήματα κράτησης των αεροπορικών εταιρειών ορίζουν τυχαία θέσεις στο αεροπλάνο. Σε περίπτωση που ταξιδεύετε με συνεπιβάτες, οι αερομεταφορείς δεν τοποθετούν μαζί τα άτομα που συνταξιδεύουν (η μόνη εξαίρεση αυτού του κανόνα αυτό είναι όταν ένα παιδί ταξιδεύει με κηδεμόνα). Για να αποφύγετε αυτήν την ταλαιπωρία, αξίζει να αγοράσετε τη δυνατότητα επιλογής θέσης.
Η αγορά μπορεί να γίνει κατά την κράτηση του εισιτηρίου (παρέχεται από επιλεγμένες αεροπορικές εταιρείες) ή επικοινωνώντας μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας (θα βρείτε τον σύνδεσμο παρακάτω).
Η υπηρεσία κράτησης επιλεγμένης θέσης περιλαμβάνει χρέωση και η τιμή της εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία και τον τύπο της επιλεγμένης θέσης. Σε απάντηση στο μήνυμά σας, οι σύμβουλοί μας θα σας στείλουν πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των θέσεων και τις τιμές.
* Η υπηρεσία περιλαμβάνει χρέωση από 4,5 EUR έως 26 EUR ανά άτομο (για κάθε σκέλος πτήσης).*
Προσοχή! Ο αριθμός των ελεύθερων θέσεων στο αεροπλάνο αλλάζει γρήγορα και οι επιλεγμένες θέσεις ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.
* Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.
Θέλετε να αγοράσετε τη δυνατότητα επιλογής θέσης; Επικοινωνήστε μαζί μας
Στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (συμπεριλαμβανομένων των Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής του εισιτηρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες τονίζουν στους όρους κράτησης ότι τα εισιτήρια δεν επιστρέφονται.
Όσον αφορά τις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες (π.χ. LOT, Lufthansa, Air France), η δυνατότητα επιστροφής ενός εισιτηρίου περιγράφεται στους όρους τιμολόγησης.
Θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας και να στείλετε αίτημα επιστροφής του ποσού; Επικοινωνήστε μαζί μας
Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτηση του ξενοδοχείου σας, πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι η κράτησή σας επιτρέπει αυτήν την επιλογή και να γνωρίζετε ποιοι κανονισμοί ισχύουν για τις ακυρώσεις. Πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις ακύρωσης διαμονής μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπό μας, στην περιγραφή του δωματίου και στο ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης κράτησης.
Προσοχή! Πρέπει να βεβαιωθείτε εάν οι όροι κράτησης από την επιλεγμένη κράτηση επιτρέπουν επιστροφή χρημάτων. Για να ακυρώσετε μια κράτηση ξενοδοχείου, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και να επιλέξετε τη σωστή κράτηση ξενοδοχείου ή να ελέγξετε την κατάσταση του ταξιδιού σας και να επιλέξετε: Ακύρωση κράτησης
Αν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει την ώρα της πτήσης, θα σας ενημερώσουμε. Θα αποσταλεί email στη διεύθυνση που καταχωρήσατε κατά την κράτηση.
Το μήνυμα που θα λάβετε από εμάς θα έχει τίτλο:
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Ειδοποίηση αλλαγής προγράμματος, κωδικός επιβεβαίωσης [αριθμός κράτησης]
Προσοχή! Το νέο εισιτήριο με την αλλαγή ώρας της πτήσης θα αποσταλεί στο email που καταχωρήσατε κατά την κράτηση.
Η δυνατότητα να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία. Ορισμένες από τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους παρέχουν τη δυνατότητα αλλαγής ημερομηνίας με μια επιπλέον χρέωση (ανάλογα με τον αερομεταφορέα, η χρέωση μπορεί να φτάσει και τα 180 EUR), ενώ οι εμπορικές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία μόνο σε επιλεγμένους τύπους εισιτηρίων.
Η χρέωση για την αλλαγή ημερομηνίας ισχύει για κάθε επιβάτη και για κάθε σκέλος πτήσης ξεχωριστά (μεμονωμένη πτήση). Επιπλέον, ενδέχεται να προστεθεί στο κόστος του εισιτηρίου η διαφορά μεταξύ της τιμής του αρχικού και του νέου εισιτηρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιστρέφουν τη διαφορά, αν η τιμή του νέου εισιτηρίου είναι χαμηλότερη από αυτήν του αρχικού.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η eSky χρεώνει το ποσό των 16 EUR (αμοιβή πρακτορείου) για την αλλαγή του εισιτηρίου, το οποίο περιλαμβάνεται στη συνολική τιμή της αλλαγής. Η χρέωση ισχύει για κάθε επιβάτη που χρειάζεται την αλλαγή.
Εάν θέλετε να μάθετε εάν είναι δυνατόν να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης σας, μεταβείτε στην ενότητα κρατήσεων στον λογαριασμό σας eSky και επιλέξτε την επιλογή "Αλλαγή ημερομηνίας".
Θέλετε να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης σας; Επικοινωνήστε μαζί μας Φόρμα επικοινωνίας.
Στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες, η αλλαγή στα στοιχεία του εισιτηρίου δεν επιτρέπεται. Η διόρθωση λανθασμένων στοιχείων είναι δυνατή, ωστόσο τα πεδία που μπορούν να αλλάξουν και η χρέωση εξαρτάται από την πολιτική της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας.
Όλες οι λανθασμένες πληροφορίες στο εισιτήριο, όπως:
πρέπει να αναφέρονται αμέσως. Οι σύμβουλοί μας θα ελέγξουν εάν υπάρχει η δυνατότητα να διορθωθούν τα λάθη που αναφέρονται παραπάνω, θα σας ενημερώσουν σχετικά με τις πιθανές χρεώσεις για την αλλαγή και θα επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρεία για να διορθώσει τα στοιχεία του εισιτηρίου.
Προσοχή! Η απουσία ειδικών χαρακτήρων και τόνων (π.χ. č, é, ö), όπως επίσης και κενά και διακριτικά σε διπλά επώνυμα από το εισιτήριο δεν είναι λάθος. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν τα χρησιμοποιούν σκόπιμα.
Θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία επιβάτη στο εισιτήριό σας; Επικοινωνήστε μαζί μας
Ένα τιμολόγιο ΦΠΑ θα εκδοθεί και θα σταλεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δόθηκε κατά τη διαδικασία κράτησης, έως την 15η ημέρα του επόμενου μήνα μετά την αγορά του εισιτηρίου
Παράδειγμα: Εάν το εισιτήριο αγοράστηκε τον Ιούνιο, το τιμολόγιο θα αποσταλεί το αργότερο στις 15 Ιουλίου.
Η αλλαγή των στοιχείων του αγοραστή (όχι του επιβάτη!) είναι δυνατή μέχρι 30 ημέρες μετά την αγορά του εισιτήριου. Η eSky επιτρέπει την αλλαγή των στοιχείων:
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή των στοιχείων αγοραστή από εταιρεία σε άλλη εταιρεία ή από εταιρεία σε φυσικό πρόσωπο.
Θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία του αγοραστή του εισιτηρίου στο τιμολόγιο; Επικοινωνήστε μαζί μας
Η κατάσταση πληρωμής αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την επιβεβαίωση κράτησης. Εάν πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή ηλεκτρονική τραπεζική μεταφορά, στέλνουμε το ηλεκτρονικό μήνυμα με την επιβεβαίωση κράτησης και πληροφορίες σχετικά με την επιτυχή ολοκλήρωσή της. Οι επιβάτες που επέλεξαν την παραδοσιακή τραπεζική μεταφορά θα λάβουν πληροφορίες σχετικά με την αρχική κράτηση εισιτηρίων και την εκκρεμή πληρωμή. Θα στείλουμε την επιβεβαίωση της ολοκλήρωσης της κράτησης μόνο μετά την πληρωμή του λογαριασμού μας
Θέλετε να ελέγξετε εάν η συναλλαγή σας ήταν επιτυχής; Ελέγξτε την κατάσταση της πληρωμής σας στο λογαριασμό σας στη Ζώνη Χρηστών στην ενότητα "Οι κρατήσεις μου" ή κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Η νομοθεσία μάς υποχρεώνει να εμφανίζουμε δύο ποσά στο τιμολόγιο επειδή η αγορά του εισιτηρίου πραγματοποιείται από πολωνική εταιρεία. Το πρώτο είναι το ποσό στο οποίο αγοράστηκε η υπηρεσία και το δεύτερο είναι το αντίστοιχο ποσό σε PLN (πολωνικό ζλότι).
Έχετε απορίες σχετικά με άλλα στοιχεία στο τιμολόγιο; Επικοινωνήστε μαζί μας
Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα - Παρασκευή: 08:00 - 18:00
Προσπαθούμε να απαντήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.