Εάν μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους όπως η Ryanair ζητήσει επαλήθευση της κράτησής σας, θα λάβετε ένα email από εμάς ή την αεροπορική εταιρεία με τις σχετικές πληροφορίες και έναν σύνδεσμο για τη φόρμα επαλήθευσης.
Πρόκειται για κοινή πρακτική και το εισιτήριό σας εξακολουθεί να ισχύει. Ωστόσο, εάν δεν επαληθεύσετε την κράτησή σας, δεν θα έχετε τη δυνατότητα να τη διαχειριστείτε. Επιπλέον, δεν θα μπορείτε να πραγματοποιήσετε τον διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων και θα χρειαστεί να πληρώσετε ένα πρόσθετο τέλος στο αεροδρόμιο (περίπου 55 ευρώ ανά άτομο και ανά πτήση).
Πριν ξεκινήσετε τον έλεγχο της κράτησής σας, ετοιμάστε τα παρακάτω:
Η φόρμα επαλήθευσης μπορεί να περιλαμβάνει αρκετά βήματα, επομένως ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας. Εισαγάγετε τις απαιτούμενες πληροφορίες και δώστε τις απαραίτητες συναινέσεις. Η αεροπορική εταιρεία μπορεί επίσης να ζητήσει σάρωση ή φωτογραφία του εγγράφου που χρησιμοποιήσατε για την κράτηση και μια φωτογραφία του προσώπου σας.
Βρείτε περισσότερα στον οδηγό: Επαλήθευση κράτησης αεροπορικής εταιρείας.
Επί του παρόντος, οι περισσότερες πτήσεις πραγματοποιούνται κανονικά. Εάν δεν λάβετε ενημέρωση από την eSky ή την αεροπορική εταιρεία για ακύρωση ή αλλαγή του προγράμματος, η πτήση σας θα πραγματοποιηθεί όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε το ταξίδι σας ή να αλλάξετε την ημερομηνία του, οι αεροπορικές εταιρείες θα εξετάσουν το αίτημά σας σύμφωνα με τους όρους του εισιτηρίου.
Ακυρώθηκε η πτήση σας από την αεροπορική εταιρεία; Σε αντάλλαγμα, έχετε δικαίωμα επιλογής νέας ημερομηνίας πτήσης ή επιστροφής χρημάτων του εισιτηρίου σας. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μπορεί να λάβετε, για παράδειγμα, ένα κουπόνι, πόντους προς εξαργύρωση ή χρήματα. Η απόφαση σχετικά με την επιλογή της επιστροφής εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία. Στην eSky, όπως και στις αεροπορικές εταιρείες, έχουμε διαδικασίες επιστροφής για να διασφαλίσουμε ότι θα έχετε την καλύτερη λύση.
Το πως εμφανίζεται η διαδικασία ακύρωσης πτήσης από την αεροπορική εταιρεία εξαρτάται από το αν είναι η eSky ή η αεροπορική εταιρεία που επικοινωνεί άμεσα μαζί σας σχετικά με την κράτηση σας (μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες). Πληροφορίες σχετικά με το ποιος χειρίζεται την κράτηση σας θα βρείτε στο email που σας στείλαμε μαζί με το αεροπορικό εισιτήριο.
Αν οι πληροφορίες ακύρωσης της πτήσης έχουν σταλεί στη διεύθυνση email σας μέσω eSky, η διαδικασία επιστροφής θα είναι η εξής: :
Εάν οι πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση της πτήσης έχουν σταλεί στη διεύθυνση email σας απευθείας από την αεροπορική εταιρεία, τότε η διαδικασία επαναπρογραμματισμού της πτήσης ή επιστροφής χρημάτων προκύπτει μόνο από τις οδηγίες της αεροπορικής εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση, θα λάβετε όλες τις πληροφορίες απευθείας από την αεροπορική εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών για τα επόμενα βήματα, μία λίστα με τις διαθέσιμες επιλογές επιστροφής, καθώς και ειδοποιήσεις σχετικά με την κατάσταση της υπόθεσης. Για να λάβετε επιστροφή χρημάτων, ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται και επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία π.χ. μέσω email ή τηλεφώνου.
Θυμηθείτε! Η επιστροφή χρημάτων για ένα αχρησιμοποίητο εισιτήριο καλύπτει το κόστος του εισιτηρίου και τις χρεώσεις αεροδρομίου. Άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες eSky που παρέχονται με το εισιτήριο ενδέχεται να μην επιστρέφονται.
Έχουν αλλάξει τα σχέδια σας και δε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αγορασμένα αεροπορικά εισιτήρια; Δυστυχώς, δεν είναι πάντα δυνατό να επαναπρογραμματίσετε μόνοι σας ή να ακυρώσετε την πτήση σας και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε το ταξίδι σας ή να αλλάξετε την ημερομηνία του, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της καρτέλας “Οι κρατήσεις μου” στον λογαριασμό σας eSky (άν δεν έχετε λογαριασμό, δημιουργήστε έναν και εισάγετε την κράτηση, μετά κατεβάστε την εφαρμογή eSky mobile application για άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις). Το αν μπορείτε να επιστρέψετε ένα εισιτήριο ή να αλλάξετε την ημερομηνία του ταξιδιού εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία και το ναύλο του εισιτηρίου που αγοράσατε. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν σας επιτρέπουν να ακυρώσετε το ταξίδι σας και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω. Αν θέλετε να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης σας, οι περισσότερες αεροπορικές θα σας επιτρέψουν να το κάνετε, αλλά με ένα επιπλέον κόστος (στην περίπτωση ενός πιο ακριβού ναύλου, μία τέτοια αλλαγή ενδέχεται να είναι δωρεάν). Επιπλέον, οι αεροπορικές εταιρίες συνήθως δεν επιστρέφουν τη διαφορά εάν η τιμή του εισιτηρίου μετά την αλλαγή είναι χαμηλότερη από την τιμή του αρχικού εισιτηρίου.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την ακύρωση του ταξιδιού σας και την επιστροφή χρημάτων του αεροπορικού σας εισιτηρίου εδώ.
Περιμένετε επιστροφή χρημάτων από ένα αχρησιμοποίητο εισιτήριο; Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα λάβετε τα χρήματα σας εάν η αεροπορική εταιρεία έχει συμφωνήσει σ’ αυτό. Δυστυχώς, κατά καιρούς υπάρχουν περιπτώσεις όπου, λόγω του αυξημένου αριθμού αιτημάτων επιστροφής χρημάτων, οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να παρατείνουν το χρόνο αναμονής για την επιστροφή χρημάτων.
Λάβετε υπόψη ότι ο χρόνος αναμονής για επιστροφή χρημάτων για πτήση που ακυρώθηκε από την αεροπορική εταιρεία εξαρτάται αποκλειστικά από την απόφαση της αεροπορικής εταιρείας.
Δείτε παρακάτω πληροφορίες σχετικά με το ποιος θα επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με την επιστροφή χρημάτων (μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες).
Αν η κράτηση σας διαχειρίζεται από την eSky (θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο email με το εισιτήριο που σας στείλαμε), θα σας στείλουμε μια ειδοποίηση ακύρωσης της αεροπορικής πτήσης και θα ξεκινήσουμε να εργαζόμαστε το συντομότερο δυνατό για να λάβουμε επιστροφή χρημάτων από την αεροπορική εταιρεία για λογαριασμό σας. Θα λάβουμε πληροφορίες για τους τρόπους επιστροφής χρημάτων που προσφέρει η αεροπορική εταιρεία και θα φροντίσουμε για την περίπτωσή σας μέχρι την ολοκλήρωση της. Θα σας κρατάμε ενήμερους για τις διαθέσιμες επιλογές επιστροφής χρημάτων καθώς και για την τρέχουσα κατάσταση του αιτήματος σας. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν επιστροφή χρημάτων με τη μορφή κουπονιού ή πόντων που θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά αεροπορικών εισιτηρίων εκτός από την επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό ή την κάρτα. Η επιστροφή χρημάτων με την επιλογή του κουπονιού ή των πόντων είναι πολύ πιο γρήγορη απ’ ότι αν επιλέξετε να μεταφέρετε τα χρήματα στο λογαριασμό ή την κάρτα σας.
Αν η κράτηση σας διαχειρίζεται απ’ ευθείας από την αεροπορική εταιρεία (θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο email με το εισιτήριο που σας στείλαμε), θα λάβετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή χρημάτων, τους διαθέσιμους τρόπους επιστροφής των χρημάτων και τις προθεσμίες για την εξέταση των αιτημάτων από την αεροπορική εταιρεία στο email που δηλώσατε κατά την κράτηση. Η αεροπορική εταιρεία θα σας ενημερώσει επίσης για την κατάσταση της υπόθεσης σας και θα σας παρέχει τυχόν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ακυρωμένη κράτηση. Αν θέλετε να μάθετε για την τρέχουσα κατάσταση του αιτήματος σας και το χρόνο αναμονής για την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία στο email ή στο τηλέφωνο για να λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Λάβετε υπόψη ότι στην περίπτωση επιλογής κουπονιού ή πόντων για χρήση αγοράς αεροπορικών εισιτηρίων η διαδικασία επιστροφής χρημάτων είναι πολύ πιο γρήγορη απ’ ότι αν επιλέξετε να μεταφέρετε τα χρήματα στο λογαριασμό ή την κάρτα σας.
Θυμηθείτε! Η διαθεσιμότητα της επιλογής επιστροφής χρημάτων εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία που αντιστοιχεί το εισιτήριο σας.
Αναρωτιέστε τι ακριβώς αποζημιώνεται από ένα αχρησιμοποίητο αεροπορικό εισιτήριο που έχετε αγοράσει από την eSky και πως θα λάβετε τα χρήματα; Σύμφωνα με την πρακτική που έχουν υιοθετήσει οι αεροπορικές εταιρείες, η επιστροφή χρημάτων για την πτήση που ακυρώθηκε καλύπτει το κόστος του εισιτηρίου και των πρόσθετων υπηρεσιών που αγοράστηκαν απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.
Η μορφή της επιστροφής χρημάτων εξαρτάται αποκλειστικά από την απόφαση της αεροπορικής εταιρείας. Συνήθως οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν επιστροφή χρημάτων μόνο με τη μορφή κουπονιού ή πόντων για να χρησιμοποιηθούν για την αγορά άλλου εισιτηρίου. Κάποιες αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν την επιστροφή χρημάτων.
Θυμηθείτε! Η επιστροφή χρημάτων καλύπτει μόνο τις ακυρωμένες πτήσεις της κράτησης σας. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιστρέφουν χρήματα για πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Αναρωτιέστε πως και πόσο γρήγορα θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων για ένα ακυρωμένο πακέτο Πτήσης+Ξενοδοχείου που κρατήθηκε μέσω της eSky; Σύμφωνα με το Νόμο για τα ταξιδιωτικά πακέτα και τις συνδεδεμένες ταξιδιωτικές ρυθμίσεις,η διαδικασία επιστροφής χρημάτων διαρκεί έως και 14 ημέρες.
Τα χρήματα θα επιστραφούν με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή. Μόλις επεξεργαστούμε το αίτημα για την επιστροφή χρημάτων, θα σας ειδοποιήσουμε αμέσως μέσω email.
Σας έχουμε στείλει ένα email με τη δυνατότητα να επιλέξετε το eSky Wallet ή έχετε λάβει πληροφορίες σχετικά με αυτή τη λύση και αναρωτιέστε τι είναι και πότε μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το eSky Wallet είναι ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι στο οποίο θα λαμβάνετε χρήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην eSky στο πλαίσιο προωθητικών ενεργειών μάρκετινγκ ή θα λάβετε επιστροφή χρημάτων άμεσα για κρατήσεις πτήσεων που δεν χρησιμοποιήσατε μαζί με επιπλέον προνόμια. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μόνο εφόσον λάβετε μήνυμα από εμάς που θα περιλαμβάνει την επιλογή αυτού του τρόπου επιστροφής ή με τη συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ
Μάθετε περισσότερα για το eSky Wallet - εδώ.
Θέλετε να πάτε ένα ταξίδι αλλά δεν ξέρετε που να πετάξετε και πως να ετοιμάσετε ένα ταξίδι στο εξωτερικό; Σε μια τέτοια περίπτωση, αξίζει να χρησιμοποιήσετε έγκυρες πηγές, επειδή οι κανόνες ταξιδίων ανά τον κόσμο αλλάζουν δυναμικά και εξαρτώνται από τις αρχές της κάθε χώρας. Οι αλλαγές μπορεί να περιλαμβάνουν τον τύπο των εγγράφων που πρέπει να προσκομιστούν στο αεροδρόμιο, τους γενικούς κανόνες συμπεριφοράς κατά την άφιξη ή την προσωρινή αναστολή της άφιξης.
Αν θέλετε να διαβάσετε έγκυρες ενημερωμένες πληροφορίες για να μπορείτε να σχεδιάσετε με την ησυχία σας τα ταξίδια σας, ρίξτε μια ματιά στη σελίδα όπου έχουμε συλλέξει πληροφορίες για τους κανόνες και τα έγγραφα που απαιτούνται από τις εκάστοτε χώρες του κόσμου εδώ.
Πριν ξεκινήσετε, διαβάστε τις επίσημες ανακοινώσεις των αρχών της κάθε χώρας που πρόκειται να πάτε.
Σχεδιάζετε ένα ταξίδι ή έχετε ήδη ένα εισιτήριο, αλλά ψάχνετε πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με το εάν χρειάζεται να κάνετε τεστ για COVID-19 πριν το ταξίδι σας;
Μερικές χώρες του κόσμου απαιτούν να κάνετε το τεστ COVID-19 πριν το ταξίδι σας και να παρουσιάσετε το αρνητικό αποτέλεσμα κατά την άφιξη σας.
Χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με την κράτηση σας; Δείτε τις πληροφορίες παρακάτω σχετικά με το πως να το κάνετε αυτό για να λάβετε την άμεση υποστήριξη μας.
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν το ταξίδι σας για κάποιο άλλο λόγο, μπορείτε να μας γράψετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ.
Αναρωτιέστε γιατί το ποσό επιστροφής χρημάτων για την ακύρωση της αεροπορικής πτήσης σας είναι χαμηλότερο από το ποσό της κράτησης στο eSky; Όλα εξαρτώνται από το ποιες υπηρεσίες αγοράστηκαν με το εισιτήριο και ποια απόφαση έλαβε η αεροπορική εταιρεία για το ποσό επιστροφής χρημάτων. Το προαναφερθέν ποσό δεν περιλαμβάνει, για παράδειγμα, τέλη υπηρεσιών και πρόσθετες υπηρεσίες που αγοράστηκαν στο eSky.
Σε κάποιες περιπτώσεις, οι αεροπορικές εταιρείες επιστρέφουν χρήματα για ακυρωμένες κρατήσεις σε ξεχωριστές πληρωμές, π.χ. για συγκεκριμένους επιβάτες, αν η κράτηση αποτελούνταν από ομαδικά εισιτήρια, ή περιλάμβανε πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρει η αεροπορική εταιρεία, όπως πρόσθετες αποσκευές, κράτηση θέσης κλπ.
Τι περιλαμβάνεται στο ποσό επιστροφής χρημάτων; Μάθετε περισσότερα >>
Γνωρίζετε ότι πρέπει να κάνετε check-in και να κατεβάσετε τις κάρτες επιβίβασης πριν ταξιδέψετε με αεροπλάνο, όμως ψάχνετε που μπορείτε να το κάνετε αυτό; ¨Όλα εξαρτώνται από το αν επικοινωνεί απευθείας μαζί σας η αεροπορική εταιρεία ή η eSky (μάθετε περισσότερα για τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες). Θα βρείτε τις σχετικές πληροφορίες στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Θα βρείτε ένα σύνδεσμο για τη φόρμα check-in στην καρτέλα “Οι κρατήσεις μου” στον eSky Λογαριασμό σας. Αν δεν έχετε λογαριασμό,δημιουργήστε έναν και εισάγετε την κράτηση σας. Θα βρείτε αυτό το σύνδεσμο στο εισιτήριο σας επίσης. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eSky για κινητά eSky mobile app, χάρη στην οποία θα έχετε πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος. Εάν δεν λάβουμε τα απαιτούμενα δεδομένα από εσάς έως και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, θα σας στείλουμε ένα email υπενθύμισης με το σύνδεσμο για τη φόρμα check-in.
Θα λάβετε πληροφορίες για το online check-in απευθείας από την αεροπορική εταιρεία στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Μπορείτε να κάνετε μόνοι σας check-in στο website της αεροπορικής εταιρείας, παρέχοντας τα απαιτούμενα δεδομένα.
Σας ενημερώνουμε συχνά ότι πρέπει να κάνετε τον έλεγχο εισιτηρίων και να κατεβάσετε τις κάρτες επιβίβασης ή τις επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων πριν ταξιδέψετε με αεροπλάνο. Γιατί είναι σημαντικός ο διαδικτυακός έλεγχος εισιτηρίων και πώς πρέπει να πραγματοποιείται;
Ο διαδικτυακός έλεγχος εισιτηρίων σάς επιτρέπει να ετοιμάσετε τις κάρτες επιβίβασης, δίνοντάς σας έτσι πρόσβαση για επιβίβαση στο αεροπλάνο. Όταν πετάτε με δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (όπως η Ryanair, η Wizz Air, η Laudamotion), είναι απαραίτητο να έχετε εκτυπωμένη την κάρτα επιβίβασης. Χωρίς έντυπη κάρτα επιβίβασης, ενδέχεται να μην σας επιτραπεί η επιβίβαση ή να πληρώσετε επιπλέον χρέωση στο αεροδρόμιο.
Η διαδικασία check-in διαφέρει ανά αεροπορική εταιρεία, και εξαρτάται από το αν επικοινωνεί μαζί σας η eSky ή η αεροπορική εταιρεία (μάθετε περισσότερα για τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες). Θα βρείτε τις σχετικές πληροφορίες στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Θα πραγματοποιήσουμε εμείς το check-in για λογαριασμό σας. Για να γίνει αυτό, σε μερικές περιπτώσεις θα χρειαστούμε τα δεδομένα σας και αυτών που ταξιδεύουν μαζί σας.
Θα λάβετε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το online check-in από την αεροπορική εταιρεία. Το check-in πρέπει να γίνει στο website της αεροπορικής εταιρείας, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την κράτηση του εισιτηρίου σας στο eSky.
Ετοιμάζεστε για το ταξίδι σας και θέλετε να κατεβάσετε τις κάρτες επιβίβασης ή οι επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων; Πού θα βρείτε τις κάρτες επιβίβασης ή την επιβεβαίωση εξαρτάται από το εάν επικοινωνήσατε με την eSky ή απευθείας με την αεροπορική εταιρεία(μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις της eSky που διεκπεραιώνονται από τις αεροπορικές εταιρείες). Θα βρείτε τις σχετικές πληροφορίες στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Οι κάρτες επιβίβασης ή οι επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων θα είναι διαθέσιμες στον Λογαριασμό eSky σας, μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν από την προγραμματισμένη ώρα πτήσης. Εάν δεν έχετε λογαριασμό, δημιουργήστε έναν και εισαγάγετε την κράτηση. Επιπλέον, αξίζει να κατεβάσετε την εφαρμογή για κινητά της eSky με την οποία μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε. Επίσης, σας στέλνουμε τις κάρτες επιβίβασης ή τις επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν από την αναχώρηση στη διεύθυνση email που καταχωρήσατε κατά την κράτηση του εισιτηρίου. Εάν το ταξίδι σας αποτελείται από πολλαπλές πτήσεις, οι κάρτες ή οι επιβεβαιώσεις θα κοινοποιηθούν ξεχωριστά στον Λογαριασμό eSky σας και θα αποσταλούν σε ξεχωριστά email - μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν από την αναχώρηση κάθε πτήσης.
Παράδειγμα 1ο
Αν πετάτε:
Θα λάβετε κάρτες επιβίβασης ή επιβεβαιώσεις:
Παράδειγμα 2ο
Αν πετάτε:
Θα λάβετε κάρτες επιβίβασης ή επιβεβαιώσεις:
Εάν απομένουν λιγότερες από 8 ώρες για την αναχώρηση της πτήσης σας και δεν έχετε λάβει ακόμα το email με τις κάρτες επιβίβασης ή τις επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων, μεταβείτε στον Λογαριασμό eSky σας ή ελέγξτε τον φάκελο ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ, φροντίζοντας να ελέγξετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την κράτηση. Μπορεί οι κάρτες επιβίβασης να έχουν σταλεί σε κάποια άλλη διεύθυνση email σας. Προσοχή! Όταν πρόκειται για πτήσεις που απαιτείται η καταχώρηση πρόσθετων πληροφοριών στη φόρμα ελέγχου εισιτηρίων, οι κάρτες επιβίβασης ή οι επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων θα αποσταλούν μόνο εφόσον προστεθούν οι απαιτούμενες πληροφορίες. Εάν η κράτησή σας περιλαμβάνει και άλλα άτομα, βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει τα στοιχεία όλων των επιβατών.
Εάν κάνετε check-in μόνοι σας στο διαδίκτυο στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, θα μπορείτε να κατεβάσετε την κάρτα επιβίβασής σας μετά το check-in, σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχονται από την αεροπορική εταιρεία.
Αναρωτιέστε γιατί συχνά σας ενημερώνουμε ότι πρέπει να εκτυπώσετε τις ληφθείσες κάρτες επιβίβασης ή επιβεβαιώσεις του ελέγχου εισιτηρίων πριν μεταβείτε στο αεροδρόμιο; Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες μπορεί να μη δέχονται έγγραφα σε μορφή αρχείου PDF, όπως εμφανίζονται σε smartphone ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή. Η εκτύπωση της κάρτας επιβίβασης ή επιβεβαίωσης ελέγχου εισιτηρίων αποτελεί εγγύηση ότι θα επιβιβαστείτε στο αεροπλάνο.
Για να εξασφαλίσετε ότι θα σας επιτραπεί να επιβιβαστείτε στο αεροπλάνο, κατεβάστε και εκτυπώστε κάθε κάρτα επιβίβασης ή επιβεβαίωση ελέγχου εισιτηρίων που σας έχει σταλεί από την eSky ή έχετε κατεβάσει από τον Λογαριασμό σας..
Παρουσιάστηκε κάποιο σφάλμα κατά την συμπλήρωση των στοιχείων επιβάτη στη φόρμα check-in ή κάνοντας online check-in στον εαυτό σας; Ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ.
Θα διερευνήσουμε τι συνέβη και θα προτείνουμε άλλες επιλογές check-in, ώστε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας.
Αναρωτιέστε πώς να προσθέσετε επιπλέον πληρωμένες αποσκευές κατά την κράτηση εισιτηρίων ή έχετε ήδη εισιτήριο και θέλετε να αγοράσετε επιπλέον αποσκευές; Μπορείτε να αγοράσετε παραδοτέες αποσκευές στο eSky κατά την κράτηση εισιτηρίου ή μετά, αλλά το αργότερο 48 ώρες πριν την αναχώρηση. Εάν θέλετε να αγοράσετε αποσκευές, μεταβείτε στην καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στο Λογαριασμός σας eSky. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, δημιουργήστε τον και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Παραδείγματα:
Ryanair (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
Wizz Air (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
Πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις των άλλων αεροπορικών εταιρειών μπορείτε να βρείτε εδώ.
* Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.
Ψάχνετε για την καλύτερη επιλογή ταξιδιού και αναρωτιέστε τι είδους αποσκευές μπορείτε να πάρετε μαζί σας στο αεροπλάνο; Συνήθως, υπάρχουν τρεις τύποι αποσκευών που επιτρέπουν οι αεροπορικές εταιρείες: προσωπικό αντικείμενο, χειραποσκευή (καμπίνα) και παραδοτέες αποσκευές (μεταφέρονται στο αμπάρι του αεροσκάφους).
Εάν θέλετε να ελέγξετε τι είδους αποσκευές μπορείτε να πάρετε μαζί σας για το ταξίδι σας ή να αγοράσετε παραδοτέες αποσκευές, μεταβείτε στην καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον Λογαριασμό eSky σας. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Ελέγξτε τι μπορείτε να φέρετε μαζί σας στο αεροπλάνο και τι μπορείτε να μεταφέρετε σε παραδοτέες αποσκευές εδώ!
Αναρωτιέστε ποια είναι τα οφέλη από την αγορά υπηρεσίας επιβίβασης κατά προτεραιότητα; Πρώτα απ’ όλα, επιτρέπει στον επιβάτη να πάρει θέση προτεραιότητας στην ουρά επιβίβασης και να αποφύγει τη μεγάλη αναμονή για να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.
Ορισμένες δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (όπως η Ryanair και η Wizz Air) επιτρέπουν στους επιβάτες να παίρνουν μαζί τους επιπλέον χειραποσκευές ως μέρος αυτής της υπηρεσίας. Ωστόσο, αυτό δεν είναι κανόνας, επομένως ελέγξτε τι περιλαμβάνεται σε αυτήν την υπηρεσία κάθε φορά που αγοράζετε την υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης.
Προτεραιότητα επιβίβασης μπορεί να αγοραστεί κατά την κράτηση εισιτηρίου ή αργότερα στον Λογαριασμό eSky. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Να θυμάστε ότι το όριο αποσκευών καθορίζεται από κάθε αεροπορική εταιρεία ξεχωριστά, πράγμα που σημαίνει ότι είναι καλύτερο να ελέγχετε πόσα μπορείτε να πάρετε μαζί σας κάθε φορά πριν αγοράσετε ένα αεροπορικό εισιτήριο.
Θέλετε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της κράτησής σας καθώς και τις λεπτομέρειες της; Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησης εξαρτάται από το αν επικοινωνεί απευθείας μαζί σας η eSky ή η αεροπορική εταιρεία (μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις eSky που χειρίζονται αεροπορικές εταιρείες). Όλες τις σχετικές πληροφορίες θα τις βρείτε στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Μπορείτε να βρείτε την τρέχουσα κατάσταση της κράτησης πτήσης σας, της κράτησης ξενοδοχείου και της κράτησης Πτήσης+Ξενοδοχείου (Flight+Hotel) στην καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον Λογαριασμό σας eSky. Εάν δεν έχετε λογαριασμό, δημιουργήστε έναν και εισαγάγετε την κράτηση. Επιπλέον, αξίζει να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος.
Θέλετε να μάθετε περισσότερες δυνατότητες του Λογαριασμού σας; Διαβάστε το άρθρο.
Για να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε το Λογαριασμό σας eSky - κάντε click εδώ.
Σε περίπτωση οποιωνδήποτε αλλαγών στο πρόγραμμα πτήσεων ή ακύρωσης της πτήσης, θα σας στείλουμε επίσης ένα email. Σας συνιστούμε να ελέγχετε το πρόγραμμα των πτήσεων σας στον eSky Λογαριασμό σας 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να παρακολουθείτε τα εισερχόμενα μηνύματα στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την κράτηση των εισιτηρίων σας.
Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της κράτησής σας στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας, κάνοντας είσοδο με τα δεδομένα που παρέχονται από την αεροπορική εταιρεία. Σε περίπτωση αλλαγών στο πρόγραμμα ή ακύρωσης πτήσεων, θα λάβετε αυτές τις πληροφορίες απευθείας από την αεροπορική εταιρεία στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε κατά τη διαδικασία κράτησης. Σας συνιστούμε να ελέγχετε το πρόγραμμα των πτήσεων σας στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να παρακολουθείτε τα εισερχόμενα μηνύματα στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την κράτηση των εισιτηρίων σας.
Θέλετε να κάνετε αλλαγές στην κράτησή σας, να αγοράσετε πρόσθετες υπηρεσίες ή να έχετε άμεση πρόσβαση στα στοιχεία της; Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεστε την κράτησή σας εξαρτάται από το εάν επικοινωνεί απευθείας μαζί σας η eSky ή η αεροπορική εταιρεία (μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες). Όλες τις σχετικές πληροφορίες θα τις βρείτε στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Λεπτομέρειες σχετικά με τις κρατήσεις των πτήσεών σας, τις κρατήσεις ξενοδοχείων και τα πακέτα Πτήση+Ξενοδοχείο μπορείτε να βρείτε στον Λογαριασμό σας στην eSky, μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε για να διαχειριστείτε τις κρατήσεις σας και να παρέχετε πληροφορίες για διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων (για επιλεγμένες αεροπορικές εταιρείες). Χάρη σε αυτό, μπορείτε εύκολα να:
Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Θέλετε να μάθετε τις περισσότερες επιλογές που έχετε για τον Λογαριασμό σας; Διαβάστε το άρθρο.
Για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε στον Λογαριασμό σας eSky - κάντε κλικ εδώ.
Μπορείτε να διαχειριστείτε την κράτησή σας, να βρείτε πληροφορίες για το τρέχον πρόγραμμα πτήσεων και λεπτομέρειες ταξιδιού στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας. Η αεροπορική εταιρεία θα σας παρέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με πιθανές επιλογές διαχείρισης κρατήσεων και την προτιμώμενη μέθοδο επικοινωνίας, στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την αγορά αεροπορικών εισιτηρίων.
Χρειάζεστε πληροφορίες για την κατάσταση της κράτησης σας, αλλά δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά την επιβεβαίωση της κράτησής σας; Χρησιμοποιήστε την καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον eSky Λογαριασμό σας όπου θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν το ταξίδι σας. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε έναν λογαριασμό και εισάγετε την κράτηση σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eSky για κινητά eSky mobile app, χάρη στην οποία θα έχετε πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος.
Επιπλέον, θα σας στείλουμε επιβεβαίωση μέσω email μετά την πραγματοποίηση της κράτησης. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε κάποιο μήνυμα από εμάς στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε τον φάκελο SPAM και βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση e-mail που δόθηκε κατά την κράτηση ήταν σωστή. Μπορείτε επίσης να στείλετε ξανά το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την κράτησή σας στη διεύθυνση email χρησιμοποιώντας το Λογαριασμό σας ή χρησιμοποιήστε μια ειδική φόρμα - εδώ.
Χρειάζεστε τον αριθμό κράτησης του eSky ή τον αριθμό κράτησης πτήσης για να επικοινωνήσετε μαζί μας ή όταν ήδη κατευθύνεστε προς το αεροδρόμιο; Όλες οι λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των αριθμών που αναφέρονται, βρίσκονται στην καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον eSky Λογαριασμό σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε επίσης να ελέγξετε το email που σας έχουμε στείλει, στη διεύθυνση που δηλώσατε κατά τη διαδικασία κράτησης. Επιπλέον, αξίζει να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eSky για κινητά eSky mobile app, χάρη στην οποία θα έχετε πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος.
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε ή δεν λάβατε μήνυμα από εμάς, στείλτε ξανά ένα email με τα στοιχεία της κράτησης σας χρησιμοποιώντας την ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα μας εδώ.
Εάν είστε βέβαιοι ότι εισαγάγατε λάθος διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την πραγματοποίηση της κράτησης, π.χ. υπήρχε ένα τυπογραφικό λάθος, μεταβείτε στον Λογαριασμό σας στην eSky, όπου μπορείτε να διαχειριστείτε την κράτησή σας και να διορθώσετε τις πληροφορίες. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Εάν πρέπει να κάνετε μια αλλαγή γρήγορα ή να εξοικονομήσετε χρόνο, επεξεργαστείτε τις πληροφορίες σας μόνοι σας χρησιμοποιώντας το Λογαριασμό σας. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε την αλλαγή των λανθασμένων πληροφοριών μέσω της φόρμας επικοινωνίας υποβάλλοντας τις πληροφορίες σχετικά με την κράτηση (όνομα, ημερομηνία, διαδρομή πτήσης), αλλά οι σύμβουλοί μας ενδέχεται να σας ζητήσουν πρόσθετες πληροφορίες για να επαληθεύσουν το αίτημά σας - εδώ.
Η μεγάλη αναμονή για την επιβίβαση στο αεροπλάνο μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την άνεση του ταξιδιού σας και την ευεξία σας. Γι' αυτό αξίζει να αγοράσετε την υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης. Μπορείτε να το κάνετε τόσο κατά την κράτηση εισιτηρίου σας όσο και μετά, αλλά το αργότερο 48 ώρες πριν την αναχώρηση.
Για να αγοράσετε αυτήν την υπηρεσία, ορίστε την κατάλληλη επιλογή στην καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον Λογαριασμό σας στην eSky. Μπορείτε επίσης να την χρησιμοποιήσετε για να διαχειριστείτε μόνοι σας την κράτησή σας. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Προσοχή! Η υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης είναι περιορισμένη και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη.
Παραδείγματα:
Ryanair (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
Wizz Air (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):
* Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.
Σχεδιάζετε ένα ταξίδι και αναρωτιέστε πώς να επιλέξετε και να κλείσετε μια προτιμώμενη θέση στο αεροπλάνο, για παράδειγμα ένα κάθισμα στο παράθυρο, ένα κάθισμα με επιπλέον χώρο για τα πόδια ή να καθίσετε μαζί εάν ταξιδεύετε ομαδικά; Μπορείτε να αγοράσετε μια προτιμώμενη θέση κατά την κράτηση του εισιτηρίου (διαθέσιμη επιλογή μόνο για επιλεγμένες αεροπορικές εταιρείες) στο eSky ή επικοινωνώντας μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας- εδώ.
Να θυμάστε ότι τα συστήματα κρατήσεων των αεροπορικών εταιρειών κατανέμουν τυχαίες θέσεις σε ένα αεροπλάνο για όλους τους ταξιδιώτες. Επομένως, εάν ταξιδεύετε ομαδικά, δεν θα καθίσετε μαζί σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία (η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι ένα παιδί που ταξιδεύει σε αεροπλάνο με τον κηδεμόνα του/της). Για να αποφύγετε τέτοια ταλαιπωρία, αξίζει να αγοράσετε μια υπηρεσία επιλογής προτιμώμενης θέσης.
Η υπηρεσία επιλογής προτιμώμενης θέσης διατίθεται με επιπλέον κόστος και η τιμή της εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία και τον τύπο της επιλεγμένης θέσης.
Σε απάντηση στο μήνυμά σας, οι σύμβουλοί μας θα σας στείλουν πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των θέσεων και τις τιμές.
* Η υπηρεσία περιλαμβάνει χρέωση από 5 EUR έως 26 EUR ανά άτομο (για κάθε σκέλος πτήσης).*
Προσοχή! Ο αριθμός των ελεύθερων θέσεων στο αεροπλάνο αλλάζει γρήγορα και οι επιλεγμένες θέσεις ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.
* Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.
Αναρωτιέστε αν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα για να πληρώσετε την κράτησή σας στο eSky; Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας όλες τις δημοφιλείς μεθόδους πληρωμής (συμπεριλαμβανομένων: πιστωτικών καρτών, γρήγορων πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών πληρωμής με αναβολή ή δόσεις, καθώς και μέσω παραδοσιακής τραπεζικής μεταφοράς). Ο τρόπος πληρωμής μπορεί να επιλεγεί στην οθόνη κράτησης εισιτηρίων.
Λόγω του γεγονότος ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι εγγυημένες μόνο κατά τη στιγμή της πληρωμής, συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε πληρωμές με κάρτα ή γρήγορες πληρωμές. Μια προκαταβολική κράτηση εισιτηρίου μέσω παραδοσιακής μεταφοράς χρημάτων ενδέχεται να έχει ως αποτέλεσμα την ανάγκη να πληρώσετε επιπλέον για τα εισιτήρια, καθώς οι τιμές τους αλλάζουν δυναμικά ανάλογα με την πολιτική της αεροπορικής εταιρείας και τις αλλαγές στη διαθεσιμότητα θέσεων. Εάν απαιτείται επιπλέον πληρωμή στην αρχική τιμή του εισιτηρίου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα σας ενημερώσουμε για το ποσό και θα σας υποδείξουμε τον τρόπο πληρωμής.
Δυστυχώς, με τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (συμπεριλαμβανομένων των Ryanair, Wizz Air, easyJet) δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για ένα εισιτήριο που αγοράσατε. Οι αεροπορικές εταιρείες τονίζουν στους όρους κράτησης ότι τα εισιτήρια δεν επιστρέφονται.
Όταν πρόκειται για εμπορικές αεροπορικές εταιρείες (π.χ. LOT, Lufthansa, Air France), η δυνατότητα επιστροφής εισιτηρίου προσδιορίζεται στους όρους τιμολογίου.
Εάν θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας εδώ ή ελέγξτε τη διαθεσιμότητα της επιλογής επιστροφής χρημάτων στον Λογαριασμό σας.
Φοβάστε ότι μπορεί να υπάρξουν αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων σας; Μην ανησυχείτε, θα λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην ώρα τους. Η μέθοδος ειδοποίησης εξαρτάται από το εάν θα επικοινωνήσει μαζί σας η eSky ή η αεροπορική εταιρεία απευθείας σχετικά με την κράτησή σας (μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες). Όλες τις σχετικές πληροφορίες θα τις βρείτε στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή του προγράμματος πτήσεων μπορείτε να βρείτε στην καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον Λογαριασμό σας στην eSky. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Επιπλέον, θα σας ενημερώσουμε για τυχόν αλλαγές στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται στη διεύθυνση που παρέχεται κατά τη διαδικασία κράτησης. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα έχει τον τίτλο: "ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Αλλαγή προγράμματος, αεροπορικό εισιτήριο [ο αριθμός της κράτησής σας]." Θα σας στείλουμε επίσης ένα καινούριο εισιτήριο με την ενημερωμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχετε κατά τη διαδικασία κράτησης.
Σας συνιστούμε να ελέγχετε το πρόγραμμα των πτήσεων σας στον λογαριασμό σας eSky 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να παρακολουθείτε τα εισερχόμενα μηνύματα στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την κράτηση των εισιτηρίων σας.
Θα λάβετε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις αλλαγές στο πρόγραμμα πτήσεων απευθείας από την αεροπορική εταιρεία στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά τη διαδικασία κράτησης. Το τρέχον πρόγραμμα πτήσεων βρίσκεται επίσης στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας. Σας συνιστούμε να ελέγχετε το πρόγραμμα των πτήσεων σας στον ιστότοπο της αεροπορικής εταιρείας 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και να παρακολουθείτε τα εισερχόμενα μηνύματα στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την κράτηση των εισιτηρίων σας.
Έχετε ήδη αγοράσει ένα εισιτήριο στο eSky αλλά τα σχέδιά σας έχουν αλλάξει; Μπορείτε να ρωτήσετε για τη δυνατότητα αλλαγής της ημερομηνίας πτήσης. Να θυμάστε ότι η αλλαγή της ημερομηνίας πτήσης χωρίς πρόσθετες χρεώσεις είναι συχνά αδύνατη και οποιαδήποτε τροποποίηση της κράτησης πρέπει να εγκρίνεται από την αεροπορική εταιρεία.
Εάν θέλετε να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης σας, ελέγξτε εάν επικοινωνεί απευθείας μαζί σας η eSky ή η αεροπορική εταιρεία (μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις eSky που διαχειρίζονται από αεροπορικές εταιρείες). Όλες τις σχετικές πληροφορίες θα τις βρείτε στο email που σας στείλαμε με το αεροπορικό εισιτήριο.
Μπορείτε να μάθετε εάν η αεροπορική εταιρεία σας επιτρέπει να αλλάξετε την ημερομηνία του ταξιδιού σας επιλέγοντας «Αλλαγή ημερομηνίας πτήσης» στην καρτέλα «Οι κρατήσεις μου» στον eSky Λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό, δημιουργήστε έναν λογαριασμό και εισάγετε την κράτηση σας. Επιπλέον, αξίζει να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eSky για κινητά eSky mobile app, χάρη στην οποία θα έχετε πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος.Λάβετε υπόψη ότι η διαθεσιμότητα αλλαγής ημερομηνίας πτήσης μετά την αγορά του εισιτηρίου σας εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους σας επιτρέπουν να αλλάξετε την ημερομηνία με επιπλέον χρέωση (ανάλογα με τον αερομεταφορέα, μπορεί να είναι ακόμη και 169 EUR), ενώ ορισμένες τακτικές αεροπορικές εταιρείες παρέχουν αυτήν την υπηρεσία μόνο με επιλεγμένα τιμολόγια.
Τα τέλη αλλαγής της ημερομηνίας πτήσης χρεώνονται για κάθε επιβάτη για κάθε σκέλος της πτήσης (μονή πτήση). Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί μια διαφορά στις τιμές μεταξύ του αρχικά αγορασμένου εισιτηρίου και του νέου εισιτηρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιστρέφουν τη διαφορά εάν η τιμή του νέου εισιτηρίου είναι χαμηλότερη από την τιμή του αρχικού εισιτηρίου.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η eSky χρεώνει μια προμήθεια πρακτορείου 21,60 EUR για την πραγματοποίηση αλλαγής στο εισιτήριο, η οποία περιλαμβάνεται στο τελικό κόστος της αλλαγής. Το τέλος αυτό χρεώνεται για κάθε επιβάτη στο εισιτήριο του οποίου έχει γίνει η αλλαγή.
Επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία για να μάθετε εάν είναι δυνατόν να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης σας. Λάβετε υπόψη ότι η διαθεσιμότητα αλλαγής ημερομηνίας πτήσης μετά την αγορά του εισιτηρίου σας εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους σας επιτρέπουν να αλλάξετε την ημερομηνία με επιπλέον χρέωση (ανάλογα με τον αερομεταφορέα, μπορεί να είναι ακόμη και 169 EUR), ενώ ορισμένες τακτικές αεροπορικές εταιρείες παρέχουν αυτήν την υπηρεσία μόνο με επιλεγμένα τιμολόγια.
Τα τέλη αλλαγής της ημερομηνίας πτήσης χρεώνονται για κάθε επιβάτη για κάθε σκέλος της πτήσης (μονή πτήση). Επιπλέον, μπορεί να προστεθεί μια διαφορά στις τιμές μεταξύ του αρχικά αγορασμένου εισιτηρίου και του νέου εισιτηρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιστρέφουν τη διαφορά εάν η τιμή του νέου εισιτηρίου είναι χαμηλότερη από την τιμή του αρχικού εισιτηρίου.
Εάν, κατά την κράτηση του εισιτηρίου, κάνατε λάθος στη δήλωση των στοιχείων των επιβατών, μπορείτε να μας ρωτήσετε για τη δυνατότητα διόρθωσης της κράτησης. Δυστυχώς, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν επιτρέπουν την αλλαγή των δεδομένων στο εισιτήριο. Η διόρθωση λανθασμένων στοιχείων είναι δυνατή, ωστόσο τα πεδία που μπορούν να αλλάξουν και η χρέωση εξαρτάται από την πολιτική της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας.
Όλες οι λανθασμένες πληροφορίες στο εισιτήριο, όπως:
πρέπει να αναφέρονται αμέσως. Οι σύμβουλοί μας θα ελέγξουν εάν υπάρχει η δυνατότητα να διορθωθούν τα λάθη που αναφέρονται παραπάνω, θα σας ενημερώσουν σχετικά με τις πιθανές χρεώσεις για την αλλαγή και θα επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρεία για να διορθώσει τα στοιχεία του εισιτηρίου.
Προσοχή! Η απουσία ειδικών χαρακτήρων και τόνων (π.χ. č, é, ö), όπως επίσης και κενά και διακριτικά σε διπλά επώνυμα από το εισιτήριο δεν είναι λάθος. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν τα χρησιμοποιούν σκόπιμα.
Εάν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία σας ή να ζητήσετε τη διόρθωση των δεδομένων επιβατών, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας - εδώ.
Χρειάζεστε τιμολόγιο για την κράτησή σας στο eSky; Για να το λάβετε, επιλέξτε το «Θέλω να λάβω Τιμολόγιο ΦΠΑ» κατά την κράτηση της πτήσης ή του καταλύματος. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να υποβάλετε αίτηση για τιμολόγιο για υπηρεσίες που αγοράσατε στο eSky.
Θα λάβετε ένα τιμολόγιο στη διεύθυνση email που δηλώσατε. Εάν έχουν περάσει αρκετές ημέρες από την κράτηση της πτήσης ή της διαμονής σας και εξακολουθείτε να μην έχετε λάβει το τιμολόγιο, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ.
Τι μπορεί να γίνει εάν χρειαστεί να αλλάξετε τον αγοραστή στο τιμολόγιο μετά την κράτηση του εισιτηρίου; Η αλλαγή των στοιχείων του αγοραστή (όχι του επιβάτη!) είναι δυνατή έως και 30 ημέρες μετά την αγορά του εισιτηρίου, αλλά όχι πάντα. Η eSky επιτρέπει την αλλαγή των στοιχείων:
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή των στοιχείων αγοραστή από εταιρεία σε άλλη εταιρεία ή από εταιρεία σε φυσικό πρόσωπο.
Εάν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία του αγοραστή εισιτηρίου στο τιμολόγιο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας - εδώ.
Δεν είστε σίγουροι αν η κράτησή σας πληρώθηκε με επιτυχία ή περιμένετε να ολοκληρωθεί; Στο eSky, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να ελέγξετε την κατάσταση πληρωμής. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε την καρτέλα "Οι κρατήσεις μου" στον eSky Λογαριασμό σας. Εάν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, δημιουργήστε λογαριασμό και εισαγάγετε την κράτησή σας. Επίσης, αξίζει να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή eSky για κινητά, χάρη στην οποία θα έχετε άμεση πρόσβαση στις κρατήσεις σας ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.
Επιπλέον, για πληρωμές που πραγματοποιούνται μέσω κάρτας ή άμεσης μεταφοράς χρημάτων, αποστέλλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με μια σύνοψη κράτησης και πληροφορίες σχετικά με την επιτυχή ολοκλήρωσή της. Οι επιβάτες που επέλεξαν την παραδοσιακή τραπεζική μεταφορά θα λάβουν πληροφορίες σχετικά με την αρχική κράτηση εισιτηρίων και την εκκρεμή πληρωμή. Θα στείλουμε την επιβεβαίωση της ολοκλήρωσης της κράτησης μόνο μετά την πληρωμή του λογαριασμού μας.
Επειδή η αγορά διεκπεραιώνεται από Πολωνική εταιρεία, οι νομικοί κανονισμοί απαιτούν την εισαγωγή δύο ποσών στο τιμολόγιο. Ένα από αυτά είναι το ποσό με το οποίο αγοράστηκε η υπηρεσία και το άλλο είναι το ισοδύναμο της σε PLN (Πολωνικό Ζλότι).
Ώρες λειτουργίας
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 17:00
Προσπαθούμε να απαντήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.