μενού

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με το ταξίδι σας

Έλεγχος κατάστασης και στοιχείων κράτησης

Εκ νέου αποστολή του email επιβεβαίωσης της κράτησης
Ελέγξτε τα στοιχεία και την κατάσταση της κράτησής σας

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της κράτησής σας στη Ζώνη χρήστη. Για να το κάνετε αυτό, συνδεθείτε ή εγγραφείτε με το email που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την κράτηση και μεταβείτε στον σελιδοδείκτη «Οι κρατήσεις μου».

Μετάβαση στον λογαριασμό
Ελέγξτε την κατάσταση της κράτησής σας χωρίς να συνδεθείτε

Οι πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις κρατήσεις

Η κράτησή μου

  • Δεν έχω λάβει την επιβεβαίωση της κράτησης. Πώς μπορώ να δω την κατάστασή της;

    Η επιβεβαίωση της κράτησης αποστέλλεται μέσω email μετά την ολοκλήρωση της κράτησης και την πληρωμή των εισιτηρίων. Μπορείτε να ελέγξετε την τρέχουσα κατάσταση της κράτησης στον λογαριασμό σας στη Ζώνη Χρήστη της eSky στον σελιδοδείκτη «Η κράτησή μου» ή σε αυτό τον σύνδεσμο (πρέπει να εισαγάγετε τον αριθμό της κράτησης και το email που χρησιμοποιήσατε για να την κάνετε).

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Δεν έχω λάβει τις κάρτες επιβίβασης

    Οι κάρτες επιβίβασης αποστέλλονται στο email που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε την κράτηση μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν την πτήση. Αν το ταξίδι σας αποτελείται από περισσότερες από μία πτήσεις, οι κάρτες επιβίβασης θα αποσταλούν σε ξεχωριστά email – μεταξύ 48 και 8 ωρών πριν από κάθε πτήση.

    Αν η πτήση σας αναχωρεί σε λιγότερο από 8 ώρες και δεν έχετε λάβει το email με τις κάρτες επιβίβασης, ελέγξτε τον φάκελο των Ανεπιθύμητων και βεβαιωθείτε για το email που έχετε χρησιμοποιήσει για να κάνετε την κράτηση. Υπάρχει πιθανότητα οι κάρτες επιβίβασης να έχουν αποσταλεί σε άλλο email σας.

    Προσοχή! Όταν πρόκειται για πτήσεις που απαιτούν πρόσθετα στοιχεία στη φόρμα ελέγχου εισιτηρίων, οι κάρτες επιβίβασης θα αποσταλούν μόνο μετά την προσθήκη των απαιτούμενων στοιχείων. Αν η κράτηση περιλαμβάνει και άλλους επιβάτες, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία που απαιτούνται για όλους τους επιβάτες.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Πώς μπορώ να αγοράσω τη δυνατότητα επιπλέον αποσκευών;

    Μπορείτε να αγοράσετε τη δυνατότητα επιπλέον παραδοτέων αποσκευών κατά την κράτηση του εισιτηρίου ή να τις προσθέσετε μετά, αλλά το αργότερο 48 ώρες πριν την πτήση.

    Παραδείγματα:

    Ryanair (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):

    • 10 κιλά, 1 αποσκευή 55 x 40 x 20 cm – από 14 EUR έως 28 EUR*
    • 20 κιλά, 1 αποσκευή 81 x 119 x 119 cm – από 26 EUR έως 51 EUR*

    Wizz Air (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):

    • 10 κιλά, 1 αποσκευή – από 10 EUR έως 28 EUR*
    • 20 κιλά, 1 αποσκευή – από 15 EUR έως 51 EUR*
    • 32 κιλά, 1 αποσκευή – από 23 EUR έως 73 EUR*

    Άλλες αεροπορικές εταιρείες – [δείτε εδώ]

    * Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Πώς μπορώ να αγοράσω τη δυνατότητα προτεραιότητας επιβίβασης;

    Μπορείτε να προμηθευτείτε την υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης κατά την κράτηση του εισιτηρίου ή να την προσθέσετε μετά, αλλά το αργότερο 48 ώρες πριν την πτήση.

    Προσοχή! Η υπηρεσία προτεραιότητας επιβίβασης είναι περιορισμένη και ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη.

    Παραδείγματα:

    Ryanair (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):

    • επιβίβαση στο αεροπλάνο μέσω της γραμμής προτεραιότητας, δυνατότητα προσωπικής αποσκευής με διαστάσεις έως 40 x 20 x 25 cm και χειραποσκευής έως 55 x 40 x 20 cm και έως 10 κιλά – από 6,5 EUR έως 19 EUR*

    Wizz Air (τιμή για σκέλος πτήσης/επιβάτη):

    • επιβίβαση στο αεροπλάνο μέσω της γραμμής προτεραιότητας, δυνατότητα επιπλέον χειραποσκευής με διαστάσεις έως 40 x 30 x 20 cm και έως 10 κιλά και δεύτερης χειραποσκευής με διαστάσεις έως 50 x 40 x 23 cm και έως 10 κιλά – από 5 EUR έως 31 EUR*

    * Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Πώς μπορώ να αγοράσω τη δυνατότητα επιλογής θέσης;

    Τα συστήματα κράτησης των αεροπορικών εταιρειών ορίζουν τυχαία θέσεις στο αεροπλάνο. Σε περίπτωση που ταξιδεύετε με συνεπιβάτες, οι αερομεταφορείς δεν τοποθετούν μαζί τα άτομα που συνταξιδεύουν (η μόνη εξαίρεση αυτού του κανόνα αυτό είναι όταν ένα παιδί ταξιδεύει με κηδεμόνα). Για να αποφύγετε αυτήν την ταλαιπωρία, αξίζει να αγοράσετε τη δυνατότητα επιλογής θέσης.

    Η αγορά μπορεί να γίνει κατά την κράτηση του εισιτηρίου (παρέχεται από επιλεγμένες αεροπορικές εταιρείες) ή επικοινωνώντας μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας (θα βρείτε τον σύνδεσμο παρακάτω).

    Η υπηρεσία κράτησης επιλεγμένης θέσης περιλαμβάνει χρέωση και η τιμή της εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία και τον τύπο της επιλεγμένης θέσης. Σε απάντηση στο μήνυμά σας, οι σύμβουλοί μας θα σας στείλουν πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των θέσεων και τις τιμές.

    * Η υπηρεσία περιλαμβάνει χρέωση από 4,5 EUR έως 26 EUR ανά άτομο (για κάθε σκέλος πτήσης).*

    Προσοχή! Ο αριθμός των ελεύθερων θέσεων στο αεροπλάνο αλλάζει γρήγορα και οι επιλεγμένες θέσεις ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες.

    * Οι τιμές καθορίζονται από τις αεροπορικές εταιρείες και ενδέχεται να αλλάξουν. Οι αναφερόμενες τιμές είναι μόνο ενδεικτικές.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Θέλω να ακυρώσω μια κράτηση. Πώς γίνεται;

    Στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (συμπεριλαμβανομένων των Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής του εισιτηρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες τονίζουν στους όρους κράτησης ότι τα εισιτήρια δεν επιστρέφονται.

    Όσον αφορά τις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες (π.χ. LOT, Lufthansa, Air France), η δυνατότητα επιστροφής ενός εισιτηρίου περιγράφεται στους όρους τιμολόγησης.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Θα χρειαστώ βοήθεια στο αεροδρόμιο. Τι πρέπει να κάνω;

    Το αίτημα για χρήση ειδικής βοήθειας στο αεροδρόμιο πρέπει να υποβληθεί αμέσως μετά την κράτηση του εισιτηρίου. Η ώρα κατά την οποία η αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο πρέπει να ενημερωθούν για το γεγονός εξαρτάται από την πολιτική του εκάστοτε αερομεταφορέα ή της αεροπορικής εταιρείας.

    Η ειδική βοήθεια παρέχεται δωρεάν και τη δικαιούνται άτομα με αναπηρίες ή περιορισμένη κινητικότητα.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή της ώρας πτήσης από την αεροπορική εταιρεία

    Αν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει την ώρα της πτήσης, θα σας ενημερώσουμε. Θα αποσταλεί email στη διεύθυνση που καταχωρήσατε κατά την κράτηση.

    Το μήνυμα που θα λάβετε από εμάς θα έχει τίτλο:
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Ειδοποίηση αλλαγής προγράμματος, κωδικός επιβεβαίωσης [αριθμός κράτησης]

    Προσοχή! Το νέο εισιτήριο με την αλλαγή ώρας της πτήσης θα αποσταλεί στο email που καταχωρήσατε κατά την κράτηση.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!

Διαδικτυακός έλεγχος εισιτηρίων

  • Λάθος κατά τον διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων

    Σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταχώρηση των στοιχείων των επιβατών στη φόρμα ελέγχου εισιτηρίων ή κατά τη διάρκεια ανεξάρτητου τσεκ-ιν, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!

Αλλαγές στην κράτηση

  • Πώς αλλάζω την ημερομηνία της πτήσης;

    Η δυνατότητα να αλλάξετε την ημερομηνία της πτήσης εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία. Ορισμένες από τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους παρέχουν τη δυνατότητα αλλαγής ημερομηνίας με μια επιπλέον χρέωση (ανάλογα με τον αερομεταφορέα, η χρέωση μπορεί να φτάσει και τα 180 EUR), ενώ οι εμπορικές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία μόνο σε επιλεγμένους τύπους εισιτηρίων.

    Η χρέωση για την αλλαγή ημερομηνίας ισχύει για κάθε επιβάτη και για κάθε σκέλος πτήσης ξεχωριστά (μεμονωμένη πτήση). Επιπλέον, ενδέχεται να προστεθεί στο κόστος του εισιτηρίου η διαφορά μεταξύ της τιμής του αρχικού και του νέου εισιτηρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν επιστρέφουν τη διαφορά, αν η τιμή του νέου εισιτηρίου είναι χαμηλότερη από αυτήν του αρχικού.

    Σε ορισμένες περιπτώσεις, η eSky χρεώνει το ποσό των 12 EUR (αμοιβή πρακτορείου) για την αλλαγή του εισιτηρίου, το οποίο περιλαμβάνεται στη συνολική τιμή της αλλαγής. Η χρέωση ισχύει για κάθε επιβάτη που χρειάζεται την αλλαγή.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Λανθασμένα στοιχεία επιβάτη στην κράτηση. Τι πρέπει να κάνω;

    Στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες, η αλλαγή στα στοιχεία του εισιτηρίου δεν επιτρέπεται. Η διόρθωση λανθασμένων στοιχείων είναι δυνατή, ωστόσο τα πεδία που μπορούν να αλλάξουν και η χρέωση εξαρτάται από την πολιτική της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας.

    Όλες οι λανθασμένες πληροφορίες στο εισιτήριο, όπως:

    • ορθογραφικό λάθος στο όνομα ή στο επώνυμο,
    • λανθασμένη ημερομηνία γέννησης,
    • λανθασμένος τίτλος επιβάτη (κος/κα),
    • λανθασμένος τύπος επιβάτη (ενήλικας/παιδί)

    πρέπει να αναφέρονται αμέσως. Οι σύμβουλοί μας θα ελέγξουν εάν υπάρχει η δυνατότητα να διορθωθούν τα λάθη που αναφέρονται παραπάνω, θα σας ενημερώσουν σχετικά με τις πιθανές χρεώσεις για την αλλαγή και θα επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρεία για να διορθώσει τα στοιχεία του εισιτηρίου.

    Προσοχή! Η απουσία ειδικών χαρακτήρων και τόνων (π.χ. č, é, ö), όπως επίσης και κενά και διακριτικά σε διπλά επώνυμα από το εισιτήριο δεν είναι λάθος. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν τα χρησιμοποιούν σκόπιμα.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!

Τιμολόγιο

  • Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία αγοραστή στο τιμολόγιο;

    Η αλλαγή των στοιχείων του αγοραστή (όχι του επιβάτη!) είναι δυνατή μέχρι 30 ημέρες μετά την αγορά του εισιτήριου. Η eSky επιτρέπει την αλλαγή των στοιχείων:

    • από φυσικό πρόσωπο σε άλλο φυσικό πρόσωπο
    • από φυσικό πρόσωπο σε εταιρεία.

    Δεν είναι δυνατή η αλλαγή των στοιχείων αγοραστή από εταιρεία σε άλλη εταιρεία ή από εταιρεία σε φυσικό πρόσωπο.

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!
  • Γιατί υπάρχουν δύο ποσά στο τιμολόγιο, σε διαφορετικά νομίσματα;

    Η νομοθεσία μάς υποχρεώνει να εμφανίζουμε δύο ποσά στο τιμολόγιο επειδή η αγορά του εισιτηρίου πραγματοποιείται από πολωνική εταιρεία. Το πρώτο είναι το ποσό στο οποίο αγοράστηκε η υπηρεσία και το δεύτερο είναι το αντίστοιχο ποσό σε PLN (πολωνικό ζλότι).

    Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
    Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
    Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!

Φόρμα επικοινωνίας - Υπηρεσία κράτησης

Ώρες λειτουργίας

Δευτέρα - Παρασκευή: 08:00 - 18:00

Προσπαθούμε να απαντήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κάτι επείγον; Καλύτερα να μας καλέσετε