μενού

Επιστροφή χρημάτων για ακύρωση πτήσης: Τι καλύπτει;

Επιστροφή χρημάτων για ακύρωση πτήσης: Τι καλύπτει;

Εάν η πτήση σας έχει ακυρωθεί από την αεροπορική εταιρεία, δικαιούστε αποζημίωση για το ταξίδι που δεν πραγματοποιήθηκε. Εντούτοις, μην ξεχνάτε πως η αποζημίωση αφορά αποκλειστικά μη ληφθείσες υπηρεσίες. Επομένως, η τελική αποζημίωση που καταβάλλεται από την αεροπορική εταιρεία μπορεί να διαφέρει από το συνολικό ποσό που έχει καταβληθεί για την κράτηση. Τι περιλαμβάνει η αποζημίωση για μια ακυρωμένη πτήση;

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το ποσό της αποζημίωσης;

Kwota zwrotu z zasady obejmuje:

  • Αεροπορικούς ναύλους και χρεώσεις αεροδρομίου
  • Έξοδα για πρόσθετες υπηρεσίες που παρέχονται από την αεροπορική εταιρεία, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται, χωρίς να περιορίζονται σε αυτές, αποσκευές, προτεραιότητα επιβίβασης και προκράτηση θέσης.

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι κάθε αεροπορική εταιρεία έχει το δικό της δικαίωμα επιστροφής, πράγμα που σημαίνει ότι η λίστα των αντικειμένων, για τα οποία μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, ποικίλλει και εξαρτάται από την αεροπορική εταιρεία με την οποία έχετε κάνει την κράτηση της πτήσης σας. Η επεξεργασία για κάθε αίτημα αποζημίωσης γίνεται ξεχωριστά, κατά τη διακριτική ευχέρεια της αεροπορικής εταιρείας, ασχέτως εάν το εισιτήριό σας αγοράστηκε μέσω της eSky ή απευθείας με την αεροπορική.

Πρέπει να θυμάστε ότι αγοράζοντας εισιτήριο με την eSky, αποδέχεστε ταυτόχρονα την πολιτική επιστροφής της αεροπορικής εταιρείας και τους όρους της.

Τι δεν περιλαμβάνεται στο ποσό της αποζημίωσης;

Τις περισσότερες φορές, το ποσό της αποζημίωσης δεν περιλαμβάνει:

  • Χρέωση υπηρεσίας
  • Πακέτο υπηρεσιών
  • Διαδικτυακό έλεγχο εισιτηρίων – εάν η πτήση ακυρώθηκε, αλλά ο έλεγχος εισιτηρίων είχε ολοκληρωθεί,
  • Άλλες πρόσθετες υπηρεσίες που αγοράστηκαν στην eSky και πραγματοποιήθηκαν ή για άλλους λόγους δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν (AirHelp +).

Επιπροσθέτως, οι αεροπορικές εταιρείες μπορεί να μην επιστρέψουν χρήματα για αλλαγή σε κράτηση πτήσης, π.χ. αλλαγή ημερομηνίας ή προορισμού και αλλαγή των προσωπικών στοιχείων του επιβάτη.

Μεριζόμενη αποζημίωση

Μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για το αεροπορικό σας εισιτήριο από την αεροπορική εταιρεία καταβαλλόμενη σε δόσεις. Κάποιες φορές οι αεροπορικές εταιρείες επιστρέφουν το ποσό μοιρασμένο για κάθε επιβάτη. Επιπλέον, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν κατ’ αυτόν τον τρόπο να παρέχουν αποζημίωση για κρατήσεις, οι οποίες επίσης περιλαμβάνουν επιπρόσθετες ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως οι αγορασμένες αποσκευές, η κράτηση θέσεων, κ.ά. Σε αυτήν την περίπτωση η αποζημίωση γίνεται σε δόσεις, ξεχωριστά για το ίδιο το εισιτήριο και για άλλες υπηρεσίες που έχουν αγοραστεί από την αεροπορική εταιρεία.

Πότε μπορεί να λάβετε μικρότερη αποζημίωση;

Εάν το ποσό της αποζημίωσή σας είναι μικρότερο από το συνολικό ποσό της κράτησης, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι:

  • η κράτησή σας αποτελείται εν μέρει από υπηρεσίες που έχουν εκτελεστεί, αλλά δεν είναι επιστρέψιμες,
  • η κράτησή σας περιλαμβάνει πρόσθετες υπηρεσίες από την αεροπορική εταιρεία, οι οποίες δεν είναι αποζημιώσιμες σύμφωνα με την πολιτική τους καθώς επίσης με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους,
  • η κράτησή σας περιλαμβάνει πρόσθετες υπηρεσίες, η αποζημίωση των οποίων εξετάζεται από την αεροπορική εταιρεία ξεχωριστά για καθεμία από αυτές. Επομένως, τα ποσά της επιστροφής θα καταβληθούν σε διαφορετικές δόσεις,
  • η κράτησή σας αποτελείται από εισιτήρια για διάφορους επιβάτες και η αεροπορική εταιρεία επιστρέφει τα χρήματα ξεχωριστά για κάθε επιβάτη,
  • έχει ακυρωθεί μόνον ένα μέρος της κράτησής σας (εάν υπήρχαν ξεχωριστά εισιτήρια για τις πτήσεις).

Πότε θα λάβετε την αποζημίωση;

Τόσο η μορφή όσο και ο χρόνος καταβολής της αποζημίωσης εξαρτάται αποκλειστικά από την αεροπορική εταιρεία, ακόμη κι αν έχετε αγοράσει τα εισιτήριά σας μέσω της eSky. Λόγω του πρωτοφανούς αριθμού ακυρωμένων πτήσεων ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19 και της επακόλουθης επιβολής της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, ο χρόνος αναμονής για μια απάντηση καθώς και για την απόφαση της αεροπορικής εταιρείας έχει επιμηκυνθεί σημαντικά.

Οι πελάτες της eSky λαμβάνουν τακτικά ενημέρωση για οποιαδήποτε αλλαγή της κατάστασης των ερωτημάτων τους, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας αποστέλλονται από τις αεροπορικές εταιρείες.

Οι συμβουλές και οι προτάσεις αυτού του άρθρου και άρθρων συναφών με αυτό προσφέρονται για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν δύναται να αποτελέσουν τη βάση για οποιαδήποτε αξίωση κατά της eSky.gr.

Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!