μενού

Γιατί να επικοινωνήσει μαζί μου μια αεροπορική εταιρία σχετικά με μια κράτηση στην eSky;

Γιατί να επικοινωνήσει μαζί μου μια αεροπορική εταιρία σχετικά με μια κράτηση στην eSky;

Έχετε αγοράσει αεροπορικό εισιτήριο μέσω της eSky και λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την κράτηση σας από την αεροπορική εταιρεία; Αυτό μπορεί να συμβεί αν αγοράσετε ένα αεροπορικό εισιτήριο χαμηλού κόστους (για παράδειγμα Ryanair ή Wizz Air) στην eSky. Σ αυτή την περίπτωση, η υπηρεσία κράτησης παρέχεται απευθείας από την αεροπορική εταιρεία. Μάθετε πότε μπορεί να συμβεί αυτό και τι να κάνετε σε μια τέτοια περίπτωση.

Λαμβάνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την αεροπορική εταιρία. Γιατί;

Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (για παράδειγμα η Ryanair ή η Wizz Air), είναι γνωστές για τις χαμηλές τιμές εισιτηρίων και τα εκτεταμένα δίκτυα δρομολογίων. Εξ αιτίας αυτού, οι επιβάτες χρησιμοποιούν συχνά τις υπηρεσίες τέτοιων αερομεταφορέων. Οι χαμηλές τιμές των εισιτηρίων προκύπτουν από πολλούς παράγοντες π.χ. η χρήση απομακρυσμένων αεροδρομίων ή η ελάχιστη γκάμα υπηρεσιών που διατίθενται στην τιμή του εισιτηρίου (π.χ. μη παραδοτέες αποσκευές ή ακόμη περιορισμός του μεγέθους των χειραποσκευών). Επιπλέον, σε αντίθεση με τις τακτικές αεροπορικές εταιρείες (όπως η LOT ή η Lufthansa), οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν διατηρούν άμεση επαφή με άλλους συνεργάτες, όπως είναι οι μηχανές αναζήτησης πτήσεων ή οι ιστότοποι πωλήσεων τουριστικών υπηρεσιών όσον αφορά την εξυπηρέτηση των χρηστών τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όσοι κάνουν κράτηση εισιτηρίων χαμηλού κόστους μέσω eSky εξυπηρετούνται απευθείας από τους μεταφορείς.

Πότε μπορώ να λαμβάνω μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την αεροπορική εταιρεία;

Μπορείτε να λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την αεροπορική εταιρεία όταν διαθέτετε αεροπορικό εισιτήριο χαμηλού κόστους. Στη συνέχεια, αφού πληρώσετε για την κράτηση σας στην eSky, θα λάβετε ένα εισιτήριο από εμάς, στο οποίο θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το εάν και σε ποιό βαθμό η κράτηση σας εξυπηρετείται από την αεροπορική εταιρεία ή την eSky. Θυμηθείτε! Αν υπάρχουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενα σας σχετικά με την κράτηση που αγοράσατε στην eSky, διαβάστε τα και ακολουθείστε τις πληροφορίες που περιέχονται σ αυτά.

Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να σας πληροφορήσουν άμεσα σχετικά με:

  • online check-in,
  • αλλαγή προγράμματος,
  • κανόνες ταξιδιού (π.χ. σχετικά με την ανάγκη συμπλήρωσης πρόσθετων εντύπων)
  • άλλες σχετικές εκδηλώσεις ή συστάσεις

Προσοχή! Όταν ταξιδεύετε με χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, σε κάποιες περιπτώσεις, για παράδειγμα όταν ένα ταξίδι αποτελείται από πολλές πτήσεις με διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, η κράτηση γίνεται εξ ολοκλήρου από την eSky και δε θα λαμβάνετε email από αεροπορικές εταιρείες.

Τι πρέπει να κάνω όταν λάβω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την αεροπορική εταιρεία σχετικά με την κράτηση;

Οι περισσότερες κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων χαμηλού κόστους στην eSky διεκπεραιώνονται απευθείας από την αεροπορική εταιρεία.Θα σας ενημερώσουμε ποιος και σε ποιο βαθμό χειρίζεται την κράτηση σας στο email με το εισιτήριο, με τίτλο “Το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο”.

Ο πλήρης χειρισμός κρατήσεων από την αεροπορική εταιρεία σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθείτε όλες τις πληροφορίες που περιέχονται στα emails που λαμβάνετε από την αεροπορική εταιρεία. Για παράδειγμα: για να κάνετε check in και να μάθετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την πτήση σας, παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία. Θυμηθείτε ότι οι πληροφορίες για το πρόγραμμα της τρέχουσας πτήσης πρέπει επίσης να ελεγχθούν και στο website της αεροπορικής εταιρείας!

Ωστόσο, αν θέλετε να προσθέσετε επιπλέον υπηρεσίες στην κράτηση σας ή να αλλάξετε την ημερομηνία πτήσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την eSky.

Οι συμβουλές και οι προτάσεις αυτού του άρθρου και άρθρων συναφών με αυτό προσφέρονται για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν δύναται να αποτελέσουν τη βάση για οποιαδήποτε αξίωση κατά της eSky.gr.

Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!