Οροι και Προϋποθέσεις
-
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις ρυθμίζουν τους όρους χρήσης του "συστήματος κράτησης" υπηρεσιών τρίτων προσώπων που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας www.esky.gr και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, και πιο συγκεκριμένα: Κρατήσεις Πτήσεων, Ταξιδιωτική Ασφάλεια, Υπηρεσίες Ξενοδοχείου, Υπηρεσίες Μεταφοράς, Τουριστικά Πακέτα , Πτήσεις Τσάρτερ,Κρατήσεις εισιτηρίων τρένων, Εκδρομές και άλλες παρόμοιες προσφορές, καθώς και παρέχεται στον χρήστη με περιεχόμενο που βασίζεται σε γεωγραφική κατανομή.
- Το σύστημα λειτουργεί από το eSky.pl Spółka Akcyjna, με έδρα το Ράντομ, 8 Jagielloński Square, εγγεγραμμένο στο XIV Εμπορικό Τμήμα του Εθνικού Μητρώου Δικαστηρίων που τηρείται από το Επαρχιακό Δικαστήριο της πρωτεύουσας της Βαρσοβίας με τον αριθμό αναφοράς 0000383663, ΦΠΑ: 9481987199, ο αριθμός στατιστικής αναγνώρισης (REGON) είναι 670140736, μετοχικό κεφάλαιο 990 471 PLN που έχει καταβληθεί εξ ολοκλήρου, το οποίο παρέχει στους χρήστες μόνο υπηρεσίες κρατήσεων και πληροφοριών, πλέον ορίζεται σαν eSky.
- Σε καθορισμένες περιπτώσεις που αναφέρονται στη διαδικασία συναλλαγών, οι υπηρεσίες ενδέχεται να παρέχονται από τη συνδεδεμένη με την eSky εταιρεία, ήτοι την SC eSky Travel Search SRL (eSky Travel Search) με έδρα το Βουκουρέστι, Calea Vacaresti, αριθ. 391, κτίριο γραφείων Sun Plaza, είσοδος Β, 3ος όροφος, ταχυδρομικός κώδικας 040069, τομέας 4., το οποίο θα επιβεβαιωθεί στα έγγραφα των προσαρμοσμένων υπηρεσιών του χρήστη.
- Η χρήση των υπηρεσιών του Κέντρου Κρατήσεων και του Τηλεφωνικού κέντρο (στους αριθμούς τηλεφώνου που είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.esky.gr) απαιτεί την αποδοχή όλων των ακόλουθων διατάξεων αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων. Η αποδοχή αποτελεί δήλωση προθέσεων και δημιουργεί νομικές υποχρεώσεις μεταξύ του χρήστη και του eSky.
- Ο χρήστης δικαιούται να αντιγράφει, να αναπαράγει και να αποθηκεύει δωρεάν το περιεχόμενο αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων, χωρίς δικαίωμα εμπορικής διανομής.
-
ΟΡΙΣΜΟΙ
Οι όροι που αναφέρονται παρακάτω θα έχουν τις ακόλουθες έννοιες:
- Το Σύστημα Κρατήσεων διατίθεται μέσω της ιστοσελίδας www.esky.gr και μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου- μια εφαρμογή που επιτρέπει στον χρήστη να:
- να ψάχνει και να παραγγέλνει εσωτερικών και διεθνών πτήσεων μεταξύ οποιωνδήποτε δύο πόλεων, τιμή αυτών των πτήσεων και κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων,
- να διατιμαεί και να αγοράζει ταξιδιωτική ασφάλιση,
- να χρησιμοποιεί ξενοδοχειακές υπηρεσίες σε οποιαδήποτε πόλη (τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό) και ανά πάσα στιγμή να έχει τη δυνατότητα να κάνει κράτηση αυτών των υπηρεσιών (κράτηση ξενοδοχείου),
- να χρησιμοποιεί υπηρεσίες μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο,
- να χρησιμοποιεί την υπηρεσία “Εκδρομή” σε οποιαδήποτε πόλη διαθέσιμη στην προσφορά της eSky,
- να ψάχνει και να κλείνει διάφορες εκδηλώσεις οργανωμένες από ιδιαίτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες,
- να προσαρμόζει τις προτάσεις για τις υπηρεσίες οι οποίες παρατίθενται στα παραπάνω σημεία από 1 εώς 6 χάρη σε ένα σύστημα πληροφοριών χρήστη βασισμένο σε γεωγραφική κατανομή (προσδιορίζοντας τη διεύθυνση IP ενός υπολογιστή και τα δεδομένα περιήγησης),
- Χρήστης - ο χρήστης είναι ένα άτομο που χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του Κέντρου Κρατήσεων ή του Τηλεφωνικού Κέντρου. Ο Χρήστης μπορεί επίσης να αναφέρεται ως Πελάτης, Παραλήπτης ή Επιβάτης.
- Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους -Είναι οι Αεροπορικές εταιρείες που αναφέρονται στο σημείο ΙΙ των Όρων και Προϋποθέσεων των Πτήσεων. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ τους γενικούς όρους μεταφοράς που ρυθμίζονται από την Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ). Κάθε αεροπορική εταιρεία υπόκειται στους δικούς της όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στο σημείο ΙΙ των Όρων και Προϋποθέσεων των Πτήσεων. Οι ξεχωριστοί όροι υπηρεσίας ισχύουν για τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και για τις πτήσεις τσάρτερ, οι οποίες γνωστοποιούνται στον χρήστη, οι οποίοι πρέπει να τις διαβάσουν πριν κάνουν κράτηση.
- Μέσο ηλεκτρονικής πληρωμής - κάθε μέσο πληρωμής, που περιλαμβάνονται εκείνων με απομακρυσμένη πρόσβαση στα κεφάλαια, που επιτρέπει στον κάτοχό του να πραγματοποιεί πράξεις πληρωμής με ηλεκτρονική συσκευή αποθήκευσης δεδομένων ή ηλεκτρονική ταυτότητα του κατόχου, απαραίτητη για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής, ιδίως ψηφιακού νομίσματος ή κάρτας πληρωμής.
- Πληρωμή με κάρτα- η κάρτα αναγνωρίζει τον εκδότη της και έναν εξουσιοδοτημένο κάτοχο που δικαιούται να κάνει πληρωμές, σε περίπτωση πληρωμή με κάρτα που εκδίδεται από την τράπεζα ή από άλλο νόμιμα εξουσιοδοτημένο πιστωτικό ίδρυμα, δικαιούται επίσης να αντλεί πιστωτικό όριο κατά την έννοια του άρθρου 4 παράγραφος 1 σημείο 4 της τραπεζικής νομοθεσίας της 29ης Αυγούστου 1997.
- Το Σύστημα Κρατήσεων διατίθεται μέσω της ιστοσελίδας www.esky.gr και μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου- μια εφαρμογή που επιτρέπει στον χρήστη να:
-
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ
- Το ακόλουθο έγγραφο καθορίζει τους όρους που συνιστούν τη νομική βάση για τη χρήση των υπηρεσιών του συστήματος κρατήσεων και του τηλεφωνικού κέντρου.
- Κάθε χρήστης συμμορφώνεται με τους Όρους και Προϋποθέσεις τη στιγμή που αναλαμβάνει δράσεις με σκοπό τη χρήση του Συστήματος Κρατήσεων.
- Η κράτηση και η αγορά κάθε συγκεκριμένου προϊόντος που προσφέρεται από τρίτο πάροχο μέσω του συστήματος κράτησης είναι μια μεμονωμένη συναλλαγή και υπόκειται σε όρους που καθορίζονται από αυτήν την οντότητα. Η αγορά κάθε προϊόντος υπόκειται στους ειδικούς όρους που καθορίζονται στα κεφάλαια VII-XI των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.
-
ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ
- Ο Χρήστης επιβεβαιώνει ότι έχει την πλήρη νομική ικανότητα να συνάπτει νομικά δεσμευτικές δεσμεύσεις.
- Ο Χρήστης διασφαλίζει ότι θα χρησιμοποιήσει το Σύστημα Κρατήσεων για να αναζητήσει κρατήσεις, να αγοράσει εισιτήρια και να κάνει κρατήσεις και να αγοράσει άλλες διαθέσιμες υπηρεσίες που αναφέρονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, καθώς και άλλες προσφερόμενες υπηρεσίες, αποκλειστικά σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους, αποφεύγοντας όλες τις παράνομες δραστηριότητες.
- Απαγορεύεται στον χρήστη να πραγματοποιήσει ένα αίτημα κράτησης με πλαστό όνομα ή όνομα κάποιου αλλού και να πληρώνει με πλαστή κάρτα ή κάρτα κάποιου άλλου ατόμου χωρίς τη συγκατάθεση του κατόχου. Οποιεσδήποτε τέτοιες ενέργειες θα αναφερθούν αμέσως στις αρμόδιες αρχές επιβολής του νόμου.
-
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΥΘΥΝΗΣ
- Η eSky ενημερώνει ότι, μόλις εμφανιστούν τα αποτελέσματα αναζήτησης, ενδέχεται να εμφανιστούν στο σύστημα ή σε άλλα συστήματα αναζήτησης εισιτηρίων και υπηρεσιών άλλες προσφορές με παρόμοια υπηρεσία που παρέχεται από τρίτο μέρος διαφορετικό από το προηγούμενο. Η απόκτηση ενός αποτελέσματος αναζήτησης, εκτός αν επιβεβαιωθεί αμέσως με την πραγματοποίηση και την πληρωμή μιας κράτησης στο Σύστημα Κρατήσεων, δεν παρέχει στον πελάτη το δικαίωμα να ζητήσει από τον Διαμεσολαβητή να συνάψει τη σύμβαση αγοράς εισιτηρίων ή άλλων υπηρεσιών που προσφέρονται από τρίτους, σύστημα κρατήσεων.
-
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Όλα τα θέματα σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων του χρήστη και όλοι οι άλλοι χρήστες του ιστότοπου www.esky.gr διέπονται από τις πολιτικές απορρήτου που διατίθενται στη διεύθυνση https://www.esky.gr/politiki-aporritou
-
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΤΗΣΕΩΝ, ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ , ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
-
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
-
ΑΙΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
-
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
-
ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ
- Για υπηρεσίες που αγοράζονται στο eSky μέσω της ιστοσελίδας www.esky.gr ή μέσω υπηρεσιών του τηλεφωνικού κέντρου, ο πελάτης θα λάβει ένα ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Καταβάλλοντας την πληρωμή και αποδεχόμενη τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, ο χρήστης συμφωνεί να λαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια κατά την έννοια του άρθρου 2 παρ. 32 του νόμου περί ΦΠΑ της 11ης Μαρτίου 2004.
- Τα ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις υπηρεσίες θα παραδίδονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται στο προσωπικό ερωτηματολόγιο στο Σύστημα Κρατήσεων ή κατά την αγορά μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.
- Σε περίπτωση υπηρεσίες κρατήσεων για περισσότερους από ένα χρήστη και σε περίπτωση που ο αγοραστής στον οποίο πρέπει να εκδοθεί το τιμολόγιο δεν αναφέρεται, το τιμολόγιο θα εκδοθεί στον πρώτο χρήστη που αναφέρεται στη συλλογική κράτηση και θα παραδοθεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται κατά τη διάρκεια διαδικασίας κράτησης.
- Οι αλλαγές στις λεπτομέρειες του ηλεκτρονικού τιμολογίου που υποδεικνύει ο χρήστης στο προσωπικό ερωτηματολόγιο θα πραγματοποιηθούν υπό τους όρους και εντός του πεδίου εφαρμογής που καθορίζεται από τους σχετικούς νόμους.
- Οι όροι και οι προϋποθέσεις για μεμονωμένες υπηρεσίες μπορούν να καθορίζουν ειδικούς όρους τιμολόγησης.
-
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
- Οι καταγγελίες σχετικά με την κράτηση και την αγορά εισιτηρίων ή άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα γίνονται γραπτώς και θα αποστέλλονται στη διεύθυνση του γραφείου eSky στην οδό Murckowska 14a, 40-265 Katowice, Πολωνία ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου complaints@esky.gr. Η eSky θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της καταγγελίας στον πελάτη και θα απαντήσει σε αυτήν εντός 30 ημερών από την παραλαβή της ή σε άλλη χρονική στιγμή που ορίζεται από τον ταξιδιωτικό πράκτορα ή άλλον πάροχο υπηρεσιών.
- Εάν η καταγγελία αφορά υπηρεσίες που παρέχονται από άλλες οντότητες, η eSky θα ενημερώσει τον χρήστη σχετικά με αυτό το γεγονός και θα συμβουλεύσει τον τρόπο με τον οποίο θα υποβάλει καταγγελία εναντίον αυτού του μέρους ή θα υποβάλει μια τέτοια καταγγελία εξ ονόματος και κατόπιν διαβούλευσης με τον Χρήστη, εάν η περιγραφή καταγγελίας παρέχεται στην eSky είναι αρκετά πλήρες ώστε να επιτρέπει την υποβολή καταγγελίας κατά του παρόχου υπηρεσιών. Σε περίπτωση που είναι αδύνατο να έρθετε σε επαφή με τον χρήστη, π.χ. όταν δεν φτάνουν στο αεροδρόμιο, η eSky μπορεί να αναλάβει δράση προς το συμφέρον του χρήστη.
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
- Αυτή η πολιτική καθορίζει τις αρχές για την απόσυρση από τη σύμβαση που έχει συνάψει ο Χρήστης χρησιμοποιώντας το Σύστημα Κρατήσεων ή το Κέντρο Κλήσεων κατά την έννοια των Κανονισμών της eSky.pl SA., εφεξής καλούμενοι κανονισμοί, οι οποίοι αναφέρονται στο άρθρο 27 του νόμου της 30ης Μαΐου 2014 σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών (νόμος του νόμου του 2014, σημείο 827), εφεξής αποκαλούμενος νόμος.
- Σύμφωνα με το άρθρο 38 παράγραφος 1 του νόμου, ο χρήστης δεν δικαιούται να αποσυρθεί από την εξ αποστάσεως σύμβαση εάν ένας επιχειρηματίας έχει πραγματοποιήσει πλήρως μια συγκεκριμένη υπηρεσία με τη ρητή συγκατάθεση ενός καταναλωτή ο οποίος ενημερώθηκε πριν από την έναρξη της παροχής υπηρεσιών ότι μετά με την παροχή του / της χάνει το δικαίωμα να αποχωρήσει από μια σύμβαση.
- Ενόψει των ανωτέρω, πριν από την έναρξη της παροχής των υπηρεσιών που ορίζονται στους Κανονισμούς, η eSky.pl Α.Ε. ενημερώνει ότι ο χρήστης που έχει συνάψει μια σύμβαση για για την παροχή αυτών των υπηρεσιών δεν δικαιούται να αποσυρθεί από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρει τους λόγους και τα κόστη εντός 14 ημερών από τη σύναψη της σύμβασης λόγω της πλήρους παροχής των υπηρεσιών από την eSky.pl SA υπό μορφή κράτησης υπηρεσιών τρίτου (κατόπιν ρητού αιτήματος του χρήστη). Σε μια τέτοια περίπτωση, ένα τέλος χειρισμού δεν επιστρέφεται. Εάν οι φορείς παροχής υπηρεσιών επιτρέπουν την επιστροφή μέρους ή ολόκληρης της αξίας των υπηρεσιών τους σε περίπτωση υπαναχώρησης από μια σύμβαση, τότε ο καταναλωτής ενημερώνεται για το γεγονός αυτό.
-
ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Η eSky διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε μονόπλευρες αλλαγές στο περιεχόμενο αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων, σύμφωνα με τον κανόνα ότι ο πελάτης δεσμεύεται από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις που έγιναν δεκτές κατά τη διαδικασία κράτησης και ότι ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αρχειακές εκδόσεις των Όρων και τις συνθήκες. Κάθε πελάτης είναι υποχρεωμένος να διαβάσει αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις πριν προβεί σε κράτηση και κάθε φορά δεσμεύεται από τις διατάξεις των Όρων και Προϋποθέσεων από τη στιγμή της κράτησης και την αγορά αεροπορικών εισιτηρίων ή άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
- Όσον αφορά όλα τα άλλα θέματα που δεν έχουν διευθετηθεί στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις, ισχύουν οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα και του Νόμου περί Δικαιωμάτων Καταναλωτών της 30ής Μαρτίου 2014. Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία που παρέχεται από την eSky συνίσταται στην εκτέλεση πραγματικών πράξεων που συνδέονται με την παραγγελία υπηρεσιών τρίτων από τον χρήστη και ως εκ τούτου η υπηρεσία λήγει μόλις επιβεβαιωθεί μια κράτηση, η επιστροφή ή η απόσυρση από τη συμφωνία είναι δυνατή μόνο εάν το μέρος που παρέχει την υπηρεσία αναγνώρισε ρητά αυτή τη δυνατότητα. Όσον αφορά τις καταναλωτικές διαφορές, υπάρχει η δυνατότητα χρήσης της ευρωπαϊκής πλατφόρμας ΗΕΔ (ηλεκτρονική επίλυση διαφορών), η οποία θα είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Η eSKY δεν ευθύνεται για τις ζημιές που προκλήθηκαν από τον πελάτη ή για τις οποίες δεν πραγματοποιείται το ταξίδι λόγω της απεργίας των εργαζομένων των αερομεταφορών, των υπαλλήλων των αεροδρομίων, των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, καθώς και του προσωπικού του ξενοδοχείου και άλλων παρόχων που είναι υπεύθυνοι για άλλες υπηρεσίες στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις ή ως αποτέλεσμα ανωτέρας βίας, καθώς η eSky είναι απλώς μια οντότητα που παρέχει πρόσβαση στο σύστημα κρατήσεων, όχι ως πάροχος υπηρεσιών ούτε ως σύμβουλος που προτείνει την επιλογή συγκεκριμένων προσφορών από τρίτους.
- Προκειμένου να αποτραπεί η μη εξουσιοδοτημένη χρήση της πιστωτικής κάρτας, η eSky διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε πρόσθετες επαληθεύσεις για να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του δικαιούχου της πιστωτικής κάρτας ή ότι ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας έχει αποδεχθεί να πληρώσει το οφειλόμενο ποσό για την κράτηση.
- Εάν, στο πλαίσιο της διαδικασίας συναλλαγής, προκύψουν περιστάσεις που απαιτούν εφαρμογή των διατάξεων της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2302 σχετικά με τη σχετική ταξιδιωτική ρύθμιση, τότε ο φορέας που είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση αυτής της υπηρεσίας θα καταβάλει τις σχετικές εισφορές στους αρμόδιους φορείς και θα παράσχει πληροφορίες σχετικά με την πληρωμή αυτή καθώς και τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την υπηρεσία αυτή στον χρήστη.