μενού

Ασφάλεια Ακύρωσης Ταξιδιού All Risk

Ασφάλεια Ακύρωσης Ταξιδιού All Risk

Σχεδιάζετε το ταξίδι σας, αλλά επίσης ανησυχείτε για απρόσμενες καταστάσεις που μπορεί να αλλάξουν τα σχέδιά σας; Ή μήπως αγοράζετε τα αεροπορικά σας εισιτήρια πολύ νωρίτερα, και δεν είστε σίγουροι, εάν το ταξίδι σας πρόκειται να πραγματοποιηθεί; Η Ασφάλεια Ακύρωσης Ταξιδιού All Risk παρέχει ολοκληρωμένη προστασία για απρόσμενες καταστάσεις, σε περίπτωση που το ταξίδι σας θα πρέπει να ακυρωθεί. Προσοχή! Αυτή η ασφάλεια είναι διαθέσιμη μόνο για πτήσεις οι οποίες θα πραγματοποιηθούν την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους, ή αργότερα.

Η Ασφάλεια All Risk σας επιτρέπει να ακυρώσετε το ταξίδι σας, εάν η κράτησή του έχει γίνει μέχρι 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση. Χάρη σε αυτήν, μπορείτε να παραιτηθείτε από το ταξίδι σας και να σας επιστραφεί το 90% του κόστους του αγορασμένου εισιτηρίου χωρίς φόβο. Η ασφάλεια θα καλύψει τα έξοδα σε περίπτωση ακύρωσης που οφείλεται σε οποιαδήποτε τεκμηριωμένη αιτία, π.χ. ασθένεια (συμπεριλαμβανομένης ασθένειας συγγενών, οικογένειας ακόμη και γάτας ή σκύλου!), εξέταση, απώλεια εργασίας, ή ξεκίνημα καινούριας απασχόλησης.

Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να χρησιμοποιήσω την ασφάλεια All Risk;

Η Ασφάλεια Ακύρωσης Ταξιδιού All Risk σας επιτρέπει να πάρετε πίσω το 90% του κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων σε περίπτωση παραίτησης για κάθε τεκμηριωμένη αιτία. Για παράδειγμα:

  • ένα δυστύχημα ή ξαφνική ασθένεια του ασφαλισμένου προσώπου, συν-ασφαλισμένου ή συγγενών τους και των κατοικίδιων ζώων τους (π.χ. γάτας ή σκύλου),
  • επιβεβαιωμένη μόλυνση από SARS-Cov-2 του ασφαλισμένου προσώπου, συν-ασφαλισμένου ή συγγενών τους (ιός COVID-19),
  • επιδείνωση χρόνιων παθήσεων, π.χ. διαβήτης,
  • εγκυμοσύνη σε κίνδυνο,
  • θάνατος του ασφαλισμένου προσώπου, συν-ασφαλισμένου ή συγγενών τους,
  • σοβαρή υλική ζημία που προκλήθηκε από τυχαίο γεγονός, την οποία υπέστη το ασφαλισμένο πρόσωπο ή το συν-ασφαλισμένο, και καθιστά αναγκαίο να παραμείνουν στο σπίτι (π.χ. κλοπή αυτοκινήτου, διάρρηξη),
  • τερματισμός της εργασιακής σύμβασης του ασφαλισμένου προσώπου ή του συν-ασφαλισμένου (εκτός από την περίπτωση που ο εργαζόμενος ευθύνεται για τον συγκεκριμένο τερματισμό),
  • έναρξη εργασίας με νέο εργοδότη, για τον ασφαλισμένο ή συν-ασφαλισμένο, που έχει οριστεί για ημέρα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή η ημερομηνία δεν είχε υποδειχθεί προηγουμένως,
  • αλλαγή ημερομηνίας μιας εξέτασης,
  • κλοπή των εγγράφων που είναι απαραίτητα για το ταξίδι (διαβατήριο, βίζα, ταυτότητα) του ασφαλισμένου ή του συν-ασφαλισμένου, η οποία είχε αναφερθεί στις Αρχές,
  • άλλοι τεκμηριωμένοι λόγοι που καθιστούν το ταξίδι αδύνατο.

Tι θα λάβω σε περίπτωση ακύρωσης ταξιδιού με ασφάλεια;

Εάν χρησιμοποιήσετε την Ασφάλεια Ακύρωσης Ταξιδιού All Risk μέχρι και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ταξιδιού σας, θα λάβετε꞉

  • το 90% του κόστους των αεροπορικών εισιτηρίων.

Ασφάλεια All Risk vs standard ασφάλεια ακύρωσης ταξιδιού

Κάθε φορά που κάνετε κράτηση πτήσεων με την eSky, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο τύπους ασφάλειας ακύρωσης ταξιδιού. Η Ασφάλεια All Risk μπορεί να αγοραστεί μόνο μαζί με την κράτηση πτήσης, και η standard ασφάλεια ακύρωσης ταξιδιού μπορεί να αγοραστεί αργότερα, μέχρι και 5 ημέρες μετά την αγορά των εισιτηρίων. Δείτε, ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε αυτές τις δύο επιλογές.

  Ασφάλεια All Risk Standard ασφάλεια
Αιτία ακύρωσης Οποιαδήποτε τεκμηριωμένη αιτία (δείτε παραδείγματα) Αυστηρώς προσδιορισμένες περιπτώσεις
Περιλαμβάνει μόλυνση από COVID-19 Ναι, μόνο με τεκμηρίωση Ναι, μόνον εάν νοσηλεύεστε
Δυνατότητα για αγορά ασφάλειας Μόνο με κράτηση πτήσης Μετά την κράτηση του εισιτηρίου (μέχρι και 5 ημέρες μετά την κράτηση του εισιτηρίου)
Επιστροφή του κόστους του αεροπορικού εισιτηρίου 90% του κόστους του αεροπορικού εισιτηρίου (μέγιστο 3500 EΥΡΩ) Μέχρι και 5000 EΥΡΩ
Τιμή 10% του κόστους των αγορασμένων εισιτηρίων 3% του κόστους των αγορασμένων εισιτηρίων
Σε ποιους απευθύνεται;

Προτείνεται σε άτομα τα οποία:

  • ανησυχούν μήπως αρρωστήσουν (συμπεριλαμβανομένων συγγενών, π.χ. παιδιών) λίγο πριν από το ταξίδι,
  • εργάζονται ή σπουδάζουν και ανησυχούν μήπως οι υποχρεώσεις τους δεν θα τους επιτρέψουν να ταξιδέψουν,
  • εγκυμονούν ή πάσχουν από χρόνιες παθήσεις (π.χ. διαβήτης),
  • διαθέτουν κατοικίδια (π.χ. σκύλο ή γάτα),
  • θέλουν να προστατευθούν από απρόβλεπτα γεγονότα (π.χ. κλοπή ή απώλεια επισήμων εγγράφων),
  • σχεδιάζουν τα ταξίδια τους πολύ νωρίς,
  • θέλουν να είναι βέβαιοι ότι θα τους επιστραφούν τα επιβληθέντα κόστη,
  • αγοράζουν μη επιστρέψιμα εισιτήρια (π.χ. αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους: Ryanair, Wizz Air, easyJet κλπ.).

Προτείνεται σε άτομα τα οποία:

  • θέλουν να προστατευθούν από απρόβλεπτα, σοβαρά γεγονότα της ζωής.

Πώς μπορώ να αναφέρω την ακύρωση του ταξιδιού μου;

Η περίσταση που σας αποτρέπει από την έναρξη ή τη συνέχιση του ταξιδιού σας θα πρέπει να αναφερθεί εντός 3 ημερών από τη στιγμή που συνέβη, καλώντας τον αριθμό ή αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που υποδεικνύεται στο πιστοποιητικό ασφάλισης. Για να επιταχυνθεί η διαδικασία, παρακαλείστε να δηλώνετε το όνομα και το επώνυμο του ασφαλισμένου προσώπου και τον αριθμό του πιστοποιητικού.

Πότε μπορώ να αγοράσω την ασφάλεια All Risk;

Η ασφάλεια All Risk μπορεί να αγοραστεί μόνον όταν κάνετε κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων για ταξίδι που θα ξεκινήσει την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους, ή αργότερα. Για να αγοράσετε την ασφάλεια, επιλέξτε την ασφάλεια All Risk στη φόρμα κράτησης. Το κόστος της ασφάλειας θα προστεθεί αυτόματα στο συνολικό κόστος της κράτησης, και θα πληρώσετε για αυτό μαζί με τα αεροπορικά εισιτήρια και τις επιλεγμένες υπηρεσίες.

Προσοχή! Η ασφάλεια ακύρωσης ταξιδιού All Risk δεν μπορεί να αγοραστεί μετά την πραγματοποίηση της κράτησης στην eSky.

Πόσο στοιχίζει η ασφάλεια All Risk; Η τιμή της ασφάλειας είναι το 10% της αξίας των αεροπορικών εισιτηρίων, συνεπώς μπορεί να αγοραστεί σε χαμηλή τιμή, π.χ. σε περίπτωση που κάνατε κράτηση μη επιστρέψιμων εισιτηρίων (Ryanair, Wizz Air, easyJet).

Οι συμβουλές και οι προτάσεις αυτού του άρθρου και άρθρων συναφών με αυτό προσφέρονται για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν δύναται να αποτελέσουν τη βάση για οποιαδήποτε αξίωση κατά της eSky.gr.

Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!