μενού

Ακύρωση της κράτησής σας – επιστροφή του αεροπορικού εισιτηρίου

Ακύρωση της κράτησής σας – επιστροφή του αεροπορικού εισιτηρίου

Αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους

Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους πωλούν εισιτήρια χωρίς επιστροφή χρημάτων για φθηνές πτήσεις. Εξαιρουμένων ελάχιστων σαφώς προσδιοριζόμενων καταστάσεων, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις περιορίζονται στις δυσάρεστες περιστάσεις του θανάτου του επιβάτη ή του θανάτου στενού συγγενικού προσώπου, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους δεν προσφέρουν αποζημίωση για τα εισιτήρια που πωλούν.

Σε περίπτωση θανάτου επιβάτη ή προσώπου με το οποίο ο επιβάτης συνδέεται σε πρώτο βαθμό, είναι απαραίτητο να προσκομιστεί στον ταξιδιωτικό πράκτορα πιστοποιητικό θανάτου, και τότε μπορεί να εξεταστεί το ενδεχόμενο παροχής αποζημίωσης.

Σε περίπτωση θανάτου επιβάτη που έχει ήδη πραγματοποιήσει την πληρωμή του εισιτηρίου, μια πιθανή επιστροφή χρημάτων μεταβάλλεται πλέον σε ζήτημα κληρονομιάς και μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο κατόπιν δικαστικής απόφασης ή επίτευξης διακανονισμού.

Εάν κάποιος επιβάτης αιτηθεί την επιστροφή των χρημάτων τού εισιτηρίου του πριν από την πτήση, παρέχεται αποζημίωση, η οποία περιλαμβάνει τους φόρους και τα τέλη του αεροδρομίου, διότι αυτοί οι φόροι και τα τέλη δεν καταβάλλονται από την αεροπορική εταιρεία. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, οι εταιρείες χαμηλού κόστους δεν επιστρέφουν τα συγκεκριμένα χρηματικά ποσά, επειδή συνήθως προκειμένου να προβούν στην καταβολή της αποζημίωσης των φόρων και των τελών, επιβάλλουν στον πελάτη χρέωση που ισοδυναμεί με την χρηματική αξία της αποζημίωσης.

Μπορείτε να επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτήριό σας λόγω ασθένειας;

Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους προβλέπουν τις επιστροφές αεροπορικών εισιτηρίων μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, αλλά αν δηλώσετε αδυναμία να ταξιδέψετε λόγω ασθένειας, η υπόθεσή σας θα πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά. Ακόμη και αν οι Όροι και οι Προϋποθέσεις δεν προβλέπουν καμία αποζημίωση στην δεδομένη περίσταση, αξίζει να ελέγξετε, εάν ο αερομεταφορέας θα μπορούσε να προσπαθήσει να λάβει υπόψη τις ανάγκες του επιβάτη.

Όταν αιτείστε αποζημίωση, πρέπει να προσκομίσετε συγκεκριμένα έγγραφα που θα πιστοποιούν την αδυναμία σας να ταξιδέψετε. Αφού αποστείλετε αυτά τα στοιχεία στα γραφεία της eSky, οι υπάλληλοί μας αναλαμβάνουν να επικοινωνήσουν με την αεροπορική εταιρεία.

Προγραμματισμένες πτήσεις

Οι Όροι και Προϋποθέσεις για εισιτήρια που αγοράζονται για τακτικές προγραμματισμένες πτήσεις προσδιορίζουν αυστηρά τις καταστάσεις στις οποίες είναι δυνατόν να αποδεσμεύσετε τη θέση σας και το είδος της αποζημίωσης που οφείλει να σας καταβληθεί σε τέτοιες περιπτώσεις.

Στις περισσότερες – μα όχι σε όλες – τις αεροπορικές εταιρείες, ακόμη και αν δεν προβλέπεται αποζημίωση για το αντίτιμο του εισιτηρίου στους Όρους και Προϋποθέσεις, αξίζει να προσπαθήσετε να διεκδικήσετε τους φόρους και τα τέλη. Αυτό είναι συνήθως δυνατόν όταν δεν χρησιμοποιείτε ολόκληρη την πτήση. Όταν χρησιμοποιείτε μόνο ένα μέρος των συνδέσεών σας, η παροχή αποζημίωσης για το μέρος των φόρων και των τελών αεροδρομίου που δεν χρησιμοποιήθηκε μπορεί να είναι δύσκολη, αν όχι ανέφικτη.

Προσοχή!

  • Για την απρόσκοπτη επιστροφή των αεροπορικών τελών και φόρων, η αδυναμία σας να επιβιβαστείτε στην πτήση θα πρέπει να αναφερθεί πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση.
  • Εκτός από την αποζημίωση για τα αεροπορικά τέλη και φόρους, κάποιες αερογραμμές προβλέπουν επίσης την επιστροφή του ναύλου για φορτίο – είτε πλήρη ή μερική.
  • Αδυναμία να επιβιβαστείτε στην πτήση μπορεί να αναφερθεί μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
  • Επιστροφή εισιτηρίου την ημέρα της έκδοσής του είναι εφικτή σε κάποιες αερογραμμές. Αυτή η διαδικασία απαιτεί επικοινωνία με τους συμβούλους μας. Από την επόμενη μέρα μετά την έκδοση του εισιτηρίου, τα εισιτήρια για τακτικές πτήσεις μπορούν να επιστραφούν μόνο στις περιπτώσεις που προβλέπονται στους Όρους και Προϋποθέσεις των ναύλων.
  • Κάποιοι ναύλοι σε συγκεκριμένα δρομολόγια προβλέπουν την πλήρη επιστροφή σε περίπτωση άρνησης της βίζας. Προκειμένου να μάθετε εάν το εισιτήριο για το οποίο ενδιαφέρεστε προσφέρει τέτοια αποζημίωση, χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Παρακαλούμε μην ξεχνάτε ότι κάθε αίτημα για αποζημίωση λόγω αδυναμίας για επιβίβαση στην πτήση εξετάζεται σε εξατομικευμένη βάση, και κάποιες αερογραμμές μπορούν να αρνηθούν να σας επιστρέψουν τον ναύλο σας.

Θυμηθείτε!

Ο καλύτερος τρόπος να προστατευθείτε από την απώλεια χρημάτων σε ανάλογες περιπτώσεις είναι να αγοράσετε ξεχωριστά το κατάλληλο ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Ασφάλιση για έξοδα που σχετίζονται με την ακύρωση ταξιδίου μπορείτε να αγοράσετε στην καρτέλα «Ασφάλιση» του ιστοτόπου μας.

Αυτή η ασφάλιση πρέπει να αγοραστεί μέσα σε 5 ημέρες από την έκδοση του εισιτηρίου, την κράτηση καταλύματος και την αποπληρωμή μέρους ή του συνόλου των εξόδων, πάντως όχι αργότερα από 1 ημέρα πριν από την ημερομηνία που ορίζεται στο εισιτήριο ως η αρχή του ταξιδιού και όχι αργότερα από 1 ημέρα πριν από την προκαθορισμένη εναρκτήρια ημέρα παραμονής στο ξενοδοχείο. Η αποζημίωση μπορεί να φτάσει μέχρι το ύψος των 5000 Ευρώ. 

Οι συμβουλές και οι προτάσεις αυτού του άρθρου και άρθρων συναφών με αυτό προσφέρονται για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν δύναται να αποτελέσουν τη βάση για οποιαδήποτε αξίωση κατά της eSky.gr.

Έχει αυτό το άρθρο τις πληροφορίες που ψάχνατε; Ναι | Όχι
Κατά τη γνώμη μου το άρθρο αυτό:
Ευχαριστούμε για τη γνώμη σας!